2011/07/06

Pocetak dnevnika

Danas se baš zapitah da li sam srećna... idem ulicom kneginje Zorke i to mi pitanje pade na pamet... odgovor je -ne znam. Znam šta mi nedostaje, šta bih najviše volela da imam, ali da li bi me to stvarno usrećilo, tj. povećalo nivo sreće koji imam... ili nemam.
Realno, čudo jedno šta može poznati broj telefona na dispeju CALLING da učini... a ja baš danas nešto mislila: šta ću na Adu kad on nije tamo, Tijana me upita gde je, a ja baš oko tih 17h mislim .... e kad čovek toliko voli tog zelenog krokodila Kariba... i eto ga. Dosta! Čak mi nije frka što je posle bio unavailable.
Ja sam sebe lepo opremila gomilom magazina - častila sebe britanskim ELLE-om, sa božanstvenom Rosie Huntigton Whitley on the cover... pa onda je tu i novi broj Maxima, sa istom damom na naslovnici...
Hvala Draganu što me odvede na Transformerse 3, inače ne bih snimila tu super devojku... eto meni ove muze i inspiracije... sad valja crtati :-))))))

Нема коментара:

Постави коментар