2012/11/01

Unikatni nakit za kosu by Milena Marić


Svako novo otkriće, jako lepo, pri tom, je poseban doživljaj! A ja se svaki put oduševim kad saznam nešto novo i po nekom mom pravilu, uglavnom se odmah „zaljubim“ i to nešto me potpuno osvoji. Ovog puta reč je o nakitu za kosu koji izrađuje glumica Milena Marić. 



Em što volim talentovane i kreativne ljude, em što me Milena fascinirala svojom pojavom i glumom u seriji „Budva na pjenu od mora“, pa još i pravi ovako sjajne stvari! Nakit za kosu – čak i te reči zvuče fenomenalno; negovana i lepa kosa jeste najlepši prirodni ukras svake žene, a još kada tome dodate i sve te divne lančiće, perle, svetlucave kamenčiće, trake sa nitnama... da vam pamet stane.


Isto kao što je Milena ona „istinska“ lepotica, pomalo egzotičnog izgleda, glamurozna i u najednostavnijem izdanju, devojka kojoj je „biti diva“ u DNK, tako je i njen nakit rezervisan za sve one modne zaljubljenice koje preferiraju nešto jedinstveno, posebno - pogodno, kako za dnevne prilike, tako i one glamurozne, kada treba biti i ekstravagantan i pleniti svojom pojavom. Uz ovako atraktivne aksesoare, nipošto ne treba preterivati sa ostalim dodacima u vidu nakita. Dobar prsten ili narukvica će biti sasvim dovoljni. Što se stajlinga tiče, po mom mišljenju, fenomenalno bi se slagali uz satensku koktel haljinu u boji lososa (za večernje prilke) ili zanimljivu košulju i iscepani džins i visoke potpetice (za dnevna izdanja). Ovo što je meni prvo palo na pamert, nikako ne treba da ograniči izbor, jer je to u suštini nemoguće, pošto će ideje dolaziti same od sebe kad se nađete u Mileninom carstvu!


Sa svim tim lančićima koji padaju po kosi i kristalima smeštenim negde iznad očiju i zavodljivog pogleda, svaka će se devojka osećati kao diva i princeza modernog doba.
Informacije o svim modelima, prodajnim mestima i nacinima kupovine preko interneta mogu se naći na zvančnoj Facebook stranici, verujte da i ja jedva čekam da ponesem neki od ovih aksesoara.




A evo i kratkog intervjua sa Milenom, povodom promocije nakita!

http://www.prva.rs/sr/video/zabava/exkluziv/mediaSet/5136/Exkluziv+31.10

Fotke - tnx 2 story.rs & Unikatni nakit by Milena Marić Facebook


2 коментара:

  1. Love it, love it, love it. Zelim Milenu na svom blogu, obozavam te neke nove forme koje nakit dozviljava. Fantasticno je da su se ovakvi ukrasi nosili u srednjem veku, pa i ranije, a malo ko bi sada pod nakitom odmah naveo i njih. Hvala Bogu na ovom trendu, ja sam odusevljena! Bravo Milena! Sanela
    :*

    Gloriosa giveaway na blogu http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam se odusevila!!! Od tako sjajne devojke, multitalentovane i svestrane, ovako nešto se moglo i očekivati. Jedva čekam da objavi gde će se prodavati nakit!
    Veliki pozdrav tebi! :-*

    ОдговориИзбриши