2012/07/24

Ursula, Ursula Anders


Ovaj post nosi navedeni naslov iz razloga što je dotiča dama bila razlog zbog kog sam odlučila da odvojim vreme i konačno pogledam taj „Dr NO“ film (filmofili, oprostite!). Nemam ja ama baš ništa protiv James Bonda, ali nisam ni neki njegov veliki fan, mada mi je potpuno razumljiva cela ta fama oko njegovog lika i dela i sasvim mi je to simpatično.


Krenuću od celokupnih utisaka, da bi mi Ursula došla kao „jagoda na vrhu torte“. Već sa prvim kadrovima i onom karakterističnom „bondovskom“ muzikom, skapirah zašto mi je mama govorila da je taj Sean Connery opasan frajer. Što jeste, jeste, lep čovek, nema šta, sa nekim intrigantnim pogledom i manekenskom figurom. Odelo mu naravno stoi savršeno (još jedna potvrda mojoj tezi da muškarci naaajbolje izgledaju u odelu!) ali je u svemu najupečatljiviji taj stav „Ja mogu i umem sve što zamislim“. Jasno je da ondašnji Bond, po meni, deluje daleko naivnije od ovih savremenih verzija. Čovek koji sve radi sa takvom lakoćom, koji ima rešenje za sve i sve vreme izgleda kao šmeker, zavodnik koji se igra-pribran, koncentrisan... Jeste, gledate, zabavno vam je iako nema šanse da poverujete da je to sve baš tako, ali i dalje gledate i uživate.


A onda dođe i dugo očekivani trenutak... Izroni iz mora prelepa Ursula Anders u onom kultnom kupaćem kostimu koji bi i danas bio pravi hit na svakoj plaži. Sva zanosna, s tim laganim pkretima, mokrom kosom i ogromnim školjkama u rukama (mora da se nešto i zaradi!)  - prava Mala sirena na suvom, Sladunjavo ime se podrazumeva – Miss Honey Ryder, a ona je sva – iako i na prvi, drugi i treći pogled puca od seksipila, tako naivna i fina sa malom dozom nečeg divljeg u sebi.  Kao da uopšte nije svesna svog delovanja na okolinu. U tome možda i jeste caka. Kostimografi su baš kako treba udesili da za potrebe tumaranja po močvar, preko tog kupaćeg, obuče laganu košuljicu.




Tako ja sva oduševljena njenom pojavom i tom jednostavnošću koja prosto blješti i osvaja, već prebiram po glavi kako bih se ta moja oduševljenost mogla pametno iskoristiti i kao sjajna inspiracija, kad Ursula u jednoj sceni, ispod tunike-haljinice obuče neke ružičaste pantalonice. OK, bar modu razumem, ali šta će takvoj ženi nešto ... tako suvišno? Kao da su me čuli... i u narednim, ključnim scenama za Bondov obračun sa zlim doktorom, nekako se te pantalone izgubiše i eto nama Ursule u mini haljini. I to baš negde pred onu „so romantic“scenu kad na sred otvorenog mora treba da se poljubi sa 007. So cliche and so sweet!



Evo, svečano obećavam, da ću se pozabaviti njenim likom i delom. Za sad samo mala skica J.Ursula je prva Bond-girl, a po meni su te devojke podjednako važne kao i čuveni agent. Za ovu ulogu dobila je Zlatni globus za najbolju novu zvezdu, a njen izlazak iz mora izabran je za najseksi scenu ikada.  Uspela je da zavede i zavodnike poput James Deana, Marlon Branda, Jean Paul Belmonda, a kada su je pitali zašto se slikala za „Playboy“, rekla je: „Zato što sam lepa!“ I više nego dovoljno. Kako bi se ono danas reklo, „Objasnila je!“


Нема коментара:

Постави коментар