2012/07/20

Sky light blue


Iako sam veći deo svog detinjstva i rane mladosti J provela noseći krpice u raznim nijansama roze boje (danas „tipujem“ na crnu, belu i sivu), kad god bi me neko pitao za omiljenu boju, odgovarala bih: „Plava, svetlo plava“. A kako, zašto, nisam ni razmišljala. To je tako i to je sasvim normalno. A ta plava se nije odnosila na odeću, već prvenstveno na okruženje, vodu, nebo... Nekako mislim da je moj svet zapravo čitav ušuškan u tu neku lepu, beskrajnu plavu. Ako bih morala da joj dam neki oblik i definiciju, to bi onda bila kristalno plava zvezda. Mislim da je Thiery Mugler sa svojim „Angelom“ nekako najbliži toj ideji.
Sigurno da sam se ja od tad mnogo promenila i da se promene u ovim godinama dešavaju mnogo brže, primetnije, radikalnije, ali je plava ostala plava, kao simbolika nečeg čistog, otmenog, damskog, aristokratskog, uzvišenog, beskrajnog; kao oličenje prefinjene nežnosti, posebnosti, slobode, nezavisnosti i samo katkad hladnoće, svojevrsnog plašta u kome spavaju zvezde.
Zbog svega navedenog, uživajući u omiljenim mi kolekcijama visoke mode, najpre zapazim  baš te plavičaste haljine, jedan od najlepših  „oblika uživanja“ u ovoj divnoj boji. A svaka od tih čudesnih kreacija u sebi nosi, sigurna sam, jedan veliki san. Ovo su samo neke od mojih omiljenih, od kojih su mi dah ponajviše oduzele one sa potpisim Georgesa Hobeike.

Georges Hobeika 2010

Diane Kruger Dior 2010

Christian Dior Russian L'officiel 2010

Kate Moss in Christian Dior

Elie Saab

Georges Hobeika 2012

Georges Hobeika 2102  WANTED!!!



Нема коментара:

Постави коментар