2012/08/06

Mace a la mode

Svakodnevno se družeći sa moja dva mačka Raulom i Frankom (imena su dobili po Raul Kastru i Frank Paisu, samo da se zna!) pomislih kako moja ljubav prema mačkama zaslužuje najmanje jedan post. A nekako mi se učinilo "pametnim" :-) napraviti simbiozu dve moje velike ljubaci, maca i mode, i zato evo ovih par sličica.
Zašto mačke? Po mom mišljenju, one su najlepše životinje koje postoje. Da imam mogućnosti, sigurno bih u dvorištu imala i jednu veliku cica macu, risa u najmanju ruku. A tek lav... uuuuf! (Nisam neki fan horoskopa, ali stvarno mislim da to ima neke veze sa mojim znakom-dupli lav... komentari su suvišni :-) )
Prefinjene, graciozne, umiljate, nezavisne, opasne kad treba... posebno su mi drage ove persijske jer su tako glamurozne i deluju kao neko ko uživa da se beskrajno mazi, ali kažu da baš i nisu toliko umiljate, već samo tako deluju! Hm... opasna varka. ima i tu neke simbolike! :-)
Svojevremeno sam imala i sijamskog mačka koji mi je potpuno razbio zablude o njima kao hladnoj i nadmenoj rasi. Moj Frenki je bio najpametnija mačka na svetu i najbolji drug i cimer!
Danas, kad mi bar jedan od ove moje gorepomenute dvojice priđe i mahne onim repom, pa još proturi glavu tamo gde je nikad ne biste očekivali, da bi se mazio i pogleda onim krupnim, blistavim očima... svaka tuga nestaje! Sve opet izgleda lepo jer je tu to krzneno stvorenje koje na ljubav reaguje odmah i uzvraća najjače što ume!
PS Da se ogradim, nisam pristalica ovakvog "kinđurenja" životinja, jer to smtaram bespotrebnim opterećivanjem, ali pošto je reč o slikanju u modne svrhe, to već mogu da razumem :-).

I ona voli Hello Kitty :-)

Parižanka 100%

Lara Stone & Cats  for CK

Samo otmeno...

Urbani cool tip

That is love!

                                                       Sigurno da šeta po Menhetnu...

Puna bašta raznobojnih maca

Нема коментара:

Постави коментар