2011/07/13

Svestranost

Ispašće da se hvalim ali ovako trenutno stoje stvari.... Bavim se kolažima na Polyvore, paralelno čitam Cheov bolivijski dnevnik i biografiju Depeche Mode od Stiva Malinsa, malo ćaskam sa frends na Fb, već sam sebi zakazala dva sastanka, sutra i u ponedeljak.... Kao što sam sebi obećala, od sad se družim samo sa pametnim i kreativnim ljudima. Od kojih se može mnogo naučiti i koji neće kukati kako ih je ostavio dečkoooooo...
Osmislila sebi stajling za sutra - valja biti otmeno i trendi obučena... malo zebra print malo kožnih detalja u boji čokolade, mala, bela lanena suknja i Aldo wedges sandale... priznajem... oko 12 cm :-)).
Usput obnovila svoju ljubav prema crvenom laku za nokte... a kosa će, bar se nadam, da zaliči na frizuru kakvu nosi Rosie Hunttigton Whitley, trenutno moja muza i inspiracija. Drago mi je da sam gledala Transformerse zbog nje!!

Нема коментара:

Постави коментар