2011/08/21

Učim, učim....

Nedelja ne spada u moje omiljene dane, ali mogu bar da se potrudim da od njega napravim nešto lepo...
Prvo, stajling u candy bojama; mora se biti lep sam sebi i uživati u dodatno preplanulom bronzanom tenu.
Jeste, juče sam bila na Adi, nije kao Budva, ali bar podsećanja radi na neke lepe momente. A uspomena ima na pretek...
I tako krete nedeljno jutro... doručak s nogu i iščitavanje svih onih silnih magazina... Tu je moj omiljeni Mihailo Medenica, zatim nove fotke Emine Jahović by Miloš Nadaždin, pa oduševljavanje novom Versace kolekcijom...
Svakako, morala sam se opremiti i novom Glorijom, ipak je Ana Pendić na naslovnoj, a ona se jelte udaje uskoro i pravi svadbu u... Na kraju krajeva, volim da sve znam.
Pauzu pravim da bih oprala sudove, a onda sledi iščitavanje mailova, pregled dešavanja na FB, a mogla bih i neki tweet da bacim... i nezaobilazni izveštaj sa Bloglovina!
I stvarno sam rešila da dodam nešto na ovaj svoj blog ali i da skockam neku kombinaciju na Polyvore... Sve se to uklapa u moju zamisao da spojim spisateljski rad i dizajn i umetnost uopšte... I mogu ja to!
I već se radujem nastavku čitanja najnovijih knjiga u mojoj biblioteci - između ostalog, interesuje me stil pisanja, u ovom slučaju, Kendis Bušnel. a da malo budem i narcis, pre neki dan sam sebe videla kao fantastičnu kombinaciju Marise Miler i Žizel Bundšen, sa delom mozga Keri Bredšo i nečim samo mojim naravno.
E sad da vidimo šta sam to naučila, tj. šta to učim. Možda sporo, ali naučiću... što iz ličnog iskustva, što ugledajući se na Ivanu Stanković i Mašu Rebić. To sam ja i kraj. Govorim šta mislim, radim šta mi se sviđa. Ko to može da podnese Ok, ko ne, i ne mora.


Нема коментара:

Постави коментар