2012/01/12

Bienvenue, you amazing people!

Ovo je pravo, zvanično "Dobar dan"! Kao što će se videti po ranijim postovima, ovaj moj mali projekat nastao je pre par meseci al je sve nešto čekao da doživi premijeru... Bilo je ono u stilu - nije još vreme, treba popravti ovo pa ono... Ok, treba, ali popravićemo! :-)
Sem toga, ovo je moj mali svet, my place, pa još ako nekom bude interesantno, suuper!
Ovde će biti sabrane sve one stvari koje mene oduševljavaju, koje mi se učine interesantnim, možda nekad bude i nešto što je manje lepo i veselo,  c est la vie, ali ako već mogu da doprinesem da dan, moj ili nečiji već, bude lepši, why not?
Ja svakako uživam čitajući postove meni dragih blogerki - svašta se tu sazna, vidi, primeti, a o idejama i inspiraciji da ne govorim. Uvek su tu divne Vanja i Jovana, koje mi nekad izgledaju kao sestre, sa svojim fantastičnim outfit postovima, večito inspirisana Marina, ljupka cipelica-štiklica :-), glam&celebrity Zorannah, originalna i nesvakidašnja Mia, Ana2cats sa svojim temama i dilemama... i mom srcu najbliža Juliet. Svaka posebna na svoj način.
Imala sam ideju da u jednoj sveščici sa satenskim koricama u ružičastoj boji, napravim svoj mali leksikon meni bitnih pojmova, ali zašto to ne bi bilo i ovde?
Moji spisateljski počeci datiraju iz trećeg razreda osnovne škole kad za svoju pesmiu dobih nagradu Dečijih novina, pa zatim, oduševljena jednim svjim sastavom, poželeh da ga pretočim u knjigu... nastavilo se dugogodišnjim pisanjem dnevnika a zatim i radom u časopisu Reci Da.
Knjiga u svakom slučaju ostaje moja želja. Neka nova Peta avenija. See what I mean? :-)
Jednostavno rečeno, voooolim da pišem!








Нема коментара:

Постави коментар