2012/01/16

Ja to tako... ili something like hitlist

Oduvek sam volela raznorazne top liste - izbor naj od naj, bilo da je reč o muzici, filmovima, najbolje obučenim ličnostima... i neretko sam i sama pravila neke svoje "preseke stanja".
Ovog puta, reč je o kolažu sitnica koje mi ulepšavaju svakodnevicu ili bih volela da se nađu u mom posedu :-)

Ono što trenutno slušam je...
Mihalis Xatzigiannis

Dan mi miriše na...
Valentina by Valentino


Slike koje bih volela da imam na svojim zidovima...
Dolls by Dunja Savčić


Haljine koje želim u svom ormaru...
By Marko Marosiuk


iiii by Marta Miljanić... moja 4 M :-)



Trenutno čitam... ponovo biografiju Ernesta Če Gevare by Džon Li Anderson


Moja muza i inspiracija...
Rosie Huntigton Whitley


Omiljeni blog za čitanje i uživanje...
Juliet s Pen

A za party time...
Club Opposite







4 коментара: