2012/06/26

Impressions

Već sam jednom rekla da mnogo volim top liste i raznorazne klasifikacije tipa best of. A volim i kolaže, one prave, što nastaju lepljenjem svakojakih sličica, komadića tkanine, zanimljivih detalja... I kada se te dve ljubavi spoje, nastane nešto ovako - moj izbor svega onoga što mi je ovih dana privuklo pažnju.
Današnji dan mi je obeležila šetnja po mojoj dragoj Topoli. Dugo me ljudi nisu videli, pa sam se osećala kao zvezda. A to je nekad tako doobar osećaj - komplimente uvek prihvatam :-)! Bilo je sjajno i setiti se raznoraznih dogodovština iz osnovne i srednje škole, dragih ljudi, omiljenih ćoškova. Topola jeste mali grad, ali tako nekako "topao", umiljat... da ne može da vam ne bude lepo. A ljudi srdačni, umeju onako iskreno da reaguju kad vas sretnu, vidi se da im je drago! Zato sam se kući vratila puna pozitivne energije!


Bez interneta se ne može. A mene je danas oduševila slikovita najava za Ines Atelier SS 2013. Samo jedan pogled na fotku, i dovoljno je bilo da poželim da se takva haljina nađe u mom ormaru. Jako mi se dopadaju njeni modeli, jer su pre svega ženstveni, jednostavni a tako chic, nose duh svetskih modnih centara.


Kad već pričam o haljinama, još jedna mi je zapala za oko. Reč je o kreaciji Ane Šain, jako ljupke i prelepe devojke, koju sam znala kao jednu od Missica, a onda me oduševila stajlingom koji je radila za Milicu Pavlović, jednu od "Zvezda Granda" (sasvim slučajno mog favorita). I tako korak po korak i ponovo stupih u kontakt sa Anom. Nadam se da će se uskoro mnogo više znati za nju. 


Današnji dan se završio sređivanjem tetkinog ateljea i pronalaženjem gomile satena, krepova, tilova... jedva čekam da tetka i ja napravimo nešto od toga. Samo sam još jednom potvrdila sebi koliko volim sve te krpice, trake, konce i koliko me oduševljava pogled na krojačku lutku u uglu.
Ovaj post završavam fotografijom zemlje koja me malo po malo fascinirala, pa bih takooo volela se uskoro fotografišem tamo pored onog zida koji krasi grafit sa likom Che Guevare. 
Dakle Kuba! Ovih dana mi se vrlo drag prijatelj vraća sa proputovanja sa ovog Fidelovog omiljenog zelenog krokodila, pa željno iščekujem reportažu.






Нема коментара:

Постави коментар