2012/06/11

Votka sa karakterom

Kako je divno kad čovek širi svoja interesovanja i svakim danom postaje bogatiji za novo znanje, za nove teme... Meni to posebno "laska" kad je reč o nekim prestižnim stvarima, koje su nekako rezervisane za ljude koji su ipak nešto posebno, iznad... koji cene samo ono najbolje, ali na jedan krajnje "gospodski i umetnički" način.


Sa brendom "Ivan The Terrible Vodka" sam se susrela pre 3 godine, a ovih dana sam se obradovala setivši se da sam istu imala čast i da probam, i to u jednom jako lepom momentu i u društvu posebnog bića.
Pre par dana me nazvao drug rekavši mi da mu treba moja pomoć oko nečega ali me je tek na našem poslovnom sastanku obavestio da je reč o "Ivanu" to jest o promovovisanju ove ruske votke na našem tržištu, koja u svetu ima status luksuznog brenda i jednog od najelitnijih pića.


Oduševio me predlog i već su krenule da mi dolaze razne ideje a svakako da mi taj angažman predstavlja pravi izazov i mogućnost da naučim štošta novo. I tako je krenulo moje malo istraživanje...
Ova premium votka se proizvodi od ozime pšenice i čiste izvorske vode sa jezera Ladoga. Spravlja se po receptu iz 16og veka i nosi ime Cara Ivana IV, poznatog pod nadimkom Grozni (potpuno opravdano kad pročitate kako se ovaj vladar odnosio prema svojoj familiji, dvoranima, prijateljima i nerijateljima ) jednoj krajnje fascinantnom ličnošću.
Ne može se reći da ima neku tačno određenu aromu, mada sadrži i male infuzije plodova sibirskog kedra. Nikako se ne sme hladiti kako ne bi izgubila svoj ukus. Zahvaljujući svom vrhunskom kvalitetu idealna je kao zamena za konjak ili spravljanje koktela.


Slogan firme New Muscovy Company koja je proizvodi glasi: "Vodka with character", što samo po sebi asocira na nešto posebno, moćno, na dug istorijat i prestiž.
Brend je i zvanični partner "Ivan The Terrible Polo Challenge", elitnog polo turnira gde se takmiče dve ekipe, Guards Polo tim iz Velike Britanije i jedan ruski klub. Ovaj događaj okuplja brojne VIP ličnosti, kako iz Rusije i UK, tako i celog sveta.
Ovu votku i koktele u čijem se sastavu nalazi, služili su na svojim zabavama Naomi Campbell i Elton John, Kylie Minogue je uz nju otvorila svoju izložbu u V&A muzeju, William i Kate su je pili na jednom dobrotvornom balu... 16og juna će se u Londonu održati i Ruski letnji bal, a na prijemu će se zvanice počastiti šampanjcem i "Ivan The Terrible" votkom.
Unapred se radujem da se i kod nas organizuju event sličnog tipa!!
Ono što je Rolls Royce među automobilima, to je "Ivan" među votkama, o čemu svedoče i brojna priznanja, nagrade i najviše ocene od strane vrhunskih poznavalaca.
Biti deo svega ovoga je časti i zadovoljstvo, odgovornost u onom najlepšem smislu.

http://www.facebook.com/ivan.grozni.7731?fref=ts
http://www.facebook.com/Ivan.Grozni.votka?ref=hl



Нема коментара:

Постави коментар