2012/07/03

7 seconds de mode

Ovih dana sam u potrazi za inspiracijom za svoje nove kreacije, pa gde bih prvo nego na omiljeni mi sajt vogue.fr. Em se podsetim francuskog jezika em su tu hottest news iz sveta mode, sa sve diiiiiivnim fotografijama. Opcije DEFILES pa onda haute couture pa pret-a-porter pa croisiere, sve za 2013-u. Na prvi pogled odabrah svoje favorite, za raznorazne prilike. Neki komadi su me oduševili da ću odmah odjuriti u tetkin atelje pa da napravimo nešto slično, a neki su jednostavno joie de mode!


Cavalli Croisiere - moj omiljeni print; plavo na belom. Ženstvena haljinica za uživanje pod suncem Sen Tropea. Sjajan kontrast sa sandalama i asocijacija na kinesku umetnost oslikavanja vaza i lepote morskih dubina.


Georges Chakra - jedan od mojih top couture kreatora. Ovo je za mene primer antičkog glamura u novom sjaju. Svedeno, sveže, blistavo, otmeno. Tamno plavo perje kao detalj koji ovu haljinu čini idealnom da pretponoćnu šetnju foajeom pariskog "Ritza".


Dior. Christian Dior, couture. Obožavam total black kombinacije. Uvek se setim Andyja Warhola koji je tvrdio da takav stajling može da znači samo ogroman autoritet i snagu, u kome se osećate kao da vam niko ne može ništa. Jako mi se dopadaju ove "suknjice" u produžetku topa, totalno chic u pariskom stilu, kao i neodoljive cigaret pantalone, za pravu Francuskinju. Po meni, savršen outfit za odlazak na neki otmen, stylish event (gde treba pokazati ono o čemu je Andy govorio) ali ostaviti utisak nekonvencionalnog glamura i zavodljivosti. 

Dior Croisiere  - prvo mi je ova neodoljiva torbica privukla pažnju, a zatim i čitava kombinacija. Ljupko, ženstveno, u stilu 50ih i onog "starog, dobrog Diora". Oduvek sam bila poklonik cvetnog printa a naročito haljina. Gornji deo u formi košulje i ova fenomenalna suknja, plus tanak kaiš - na ručak sa njim, u bašti fensi restorana - perfect! (Moj izbor bi bile potpetice od bar 10cm :-) )


Paco Rabanne - Belo i zlatno je za mene sinonim letnjeg glamura, onog sa Azurne obale. Šampanjac na jahti kao savršeni pratilac. Sofisticirano, svedeno, a tako fenomenalno. Ogrlica u geometrijskom stilu i ove chic sandale su potpuno vanvremenske. love it.


Giambatista Valli Couture - moj dragi Valli. Uvek tako romantičan, ali na jedan umetnički način. Oduševila me ova slojevita kreacija, stilizovana ruža u punom cvatu. Asocira na čistu, "zaluđujuću" ljubav. I zato od mene ima 5 zvezdica. 


Vionnet Croisiere - hm, hm... u ovakvom bih se izdanju ja pojavila, kao npr. uspešna poslovna žena. Belo, volim te belo! Krajnje elegantno, blejzer sa neobičnim reverima, uzane pantalone (za duge noge :-) ) i statement necklace. Trendsetter&business woman u isto vreme. I da, uvek glasam za ovaj neočekivani kontrast u vidu torbe, tj. njene boje! 

F I N


Нема коментара:

Постави коментар