2012/02/07

Subota uz TV

Brat mi je lepo rekao da ga sa godinama selo sve više "vuče" i da voli da provodi više vremena u kući... Mislim da još nisam došla u taj stadijum kao on (prilično je stariji :-)) ali od nedavno mi baš prija da subotnje veče provedem uz TV iako televiziju gotovo da ni ne gledam. Ali... Za sve postoji razlog.
Prvi jeste nova serija na RTS 1 kratko i jasno nazvana "Vojna akademija". Po mom mišljenju, pravo osveženje među domaćim serijama. Na prvi pogled izgleda svetski i skupo. (Jedan od glumaca mi je odao tajnu da je produkcijski jako dobro odrađena)
Šta je ono što mi se dopada? Najpre, sama tematika. Spadam u one koji misle da svaki muškarac ipak treba da ide u vojsku. Što bi moj tata rekao, u njegovo vreme, onaj ko nije išao na odsluženje vojnog roka nije mogao da se oženi. Hm, hm... Čak mi je i najbolji drug priznao da ga je vojska zaista promenila - na bolje!
Vratimo se seriji... dobar scenario, duhovite opaske, svakodnevne dogodovštine i problemi svima poznati ali i vera u lepše sutra, istrajnost u ostvarenju snova...
A tek glumci... Najpre bih izdvojila sjajnog Miloša Timotijevića (zgodan pa zgodan :-)) i neverovatno duhovitog Ljubomira Bandovića. Takođe mi je jako drago što je i Nebojša Milovanović ponovo na malim ekranima. A tu je i čitava plejada mladih glumaca koji će nekim novim generacijama biti miljenici kao što su meni bili Nikola Kojo, Nebojša Bakočević, Darko Tomović, Igor Pervić...
Eto i mi imamo jako lepe i talentovane mlade umetnike. Moram da izdvojim i svog favorita, Bojana Perića koji tumači ulogu Danijela Stošića. Naizgled drzak, ciničan, razmažen, ali i mnogooo lep&zgodan, tako da ne možete da ga ne volite. Mislim na junaka iz serije! :-) Od ženske ekipe, Tamara Dragičević je moj No1. Imala sam i priliku da je upoznam i sarađujem sa njom, te sam možda malo i pristrasna :-), ali je devojka zaista sjajna. Jako lepa, ali i neizmerno duhovita. Ako se ja pitam, volela bih da Tamaru za koju godinu nazivamo divom, pošto mislim da ima sve predispozicije da to i bude.
Emitovane su tek 2 epizode od 16 tako da jedva čekam subotu.



Pošto odgledam "Vojnu akademiju", onda se prebacim na TV Prva gde počinje "Budva na pjenu od mora".
Razloga zbog kojih me je serija osvojila je više. Kao prvo, mnogo volim Crnu Goru, da ne kažem Crnogorce i taj njihov naglasak :-). Drugo, Budva i Stari Grad su mi jednostavno prelepi i dobro... ima ti brojnih "lijepih" uspomena. Serija takođe izgleda "skupo" sa divnom muzikom i fotografijom. Scene su naravno prelepe!
Ništa ne može da prođe bez lepe ljubavne priče, sukoba generacija i malo akcije na relaciji policija-kriminalci.
Sem toga, tu je i moj omiljeni Andrija Milošević... paaaa bi i to bilo dovoljno. :-)
Kad počne "Montevideo", imaću svoje top 3 serije!
Malo mi je više previše stranih serija, nebitno s kog područja dolaze, kao i silnih repriza, te se ništa bolje nije moglo dogoditi na TV od ovih serija. Tako je nekako retro-chic iščekivati subotu zbog nove epizode omiljene serije i onda u krugu porodice uživati u najnovijim dogodovštinama njenih junaka. I missed it! :-)






Нема коментара:

Постави коментар