2012/03/25

Rendez Vous chez Roger Vivier

Sa imenom Roger Viviera sam se prvi put susrela pre nekoliko godina radeći diplomski rad na temu uticaja Andy Warhola na svet mode. Između ostalog, Andy je radio i ilustracije u svrhu advertisinga za pomenuti brend.
I tako je to počelo... :-)
Danas, tražeći sličice nekih ultra glam cipelica, naletim i na kolekciju Rendez Vous, koju za Roger Vivier potpisuje Bruno Frisoni. Jeste da već imaju novu kolekciju, koja je sva pernata, onako kako ja volim, ipak me ova crno-zlatna kombinacija ostavila bez daha.
Glamurozno, luksuzno, šljašteće, ali sa stilom. Kombinacija, koja po meni znači najistančaniji mogući ukus, savršen stil, jednu aristokratsku ozbiljnost, nenametljivu moć zavođenja.
Žena koja je samo spolja hladna; jedinstvena, hrabra, uživa u svojoj slobodi...
Tako sam ja doživela ove lepotice. Ovaj perfect match cipela i torbica...
Da li to konačno počinje da isplivava moja ljubav prema zlatu :-) - dupli Lav, da se razumemo :-) ili me podstakla pesma :-) i neka dešavanja u mom private life, ne znam.


Samo... koje odabrati...




Hoću da budem "rajska ptica, pa to ti je... :-)


Ne bih se odvajala od nje...

4 коментара: