2012/03/13

Čaša vina i malo dobrih ljudi

Danas sam se osećala kao muzička zvezda na turneji. S tim što su moji nastupi trajali po dva sata, u istom gradu, ali na različitim lokacijama... Stvarno uživam u druženju sa dragim ljudima (naročito onim koji mogu da mi prenesu neka nova znanja, omoguće nova poznanstva...).
Počelo je kafenisanjem u dragom mi "Cegeru" - mislim da će moja signora Giovana da odlepi od mojih i Bradlyjevih dogodovština. A on i ja smo u neku ruku isti... Ili jesi ili nisi LAV! Mnogo smeha, prijatno okruženje (hmhm beše tu par nekih lica koja imaju manju ili veću ulogu u nekim davno odigranim predstavama).
Onda juriš u novu avanturu - gostovanje u O.U.R. Bar-u.
Atmosfera ona retro njujorška. Sviđa mi se. Naročito ona velika polica sa bocama najrazličitijih pića. Veliki drveni šankovi i barmen odenut poput filmskog junaka, barmena naravno, u prsluku sa nekom atraktivnom dugmadi i kubanskom cigarom u ruci.
Zidove krase stare fotografije najvećih junaka domaće kinematografije a posebno su me oduševile zvezde na "bulevaru (ovde podu) slavnih" sa imenima naših glumaca.


Ipak, bez "dobrih ljudi" nema ni uživanja u lepo ambijentu. Rećiću samo Z, koji je bio razlog mog dolaska u OUR. Naime, pomenuti gospodin je nedavno boravio u Havani, gde se susreo sa mojim FB poznanikom iz dalekog Japana, Carlosom. Da ne zvuči kao fraza, ali ne znam kako i zašto me Carlos zgotivio te mi po Z poslao izdanje svog Cigare Concierge. 
Uz zanimljivu knjižicu, o novostima iz sveta kubanskih cigara, gde je između ostalog uvrstio i beogradsku La Casu del Habano. Šteta što ne znam japanski! Dobih i suvenirčić od Z, u vidu kubanske zastavice.

Uživah ja tako slušajući novosti iz Havane, sve onako u izmaglici od dima upaljenih cigara... Svašta novo saznadoh - nađoh se u svetu koji me definitivno interesuje ali o kome još uvek malo znam. Sledeći zadatak - poraditi na znanjima iz oblasti poznavanja vina i pomenutih cigara. A moji novi prijatelji me počastiše i čašom rozea Jelena, vinarije Janko. Vrhunski doživljaj i "jagoda na šlag" današnjeg dana.




2 коментара:

  1. Da li se zoveš Anastasija, kao i ja?:) Pored toga što delimo ime, volimo i iste stvari! Obožavam Ceger i Our Bar, a i tvoj divan blog!:)
    Mnogo mi se sviđa opis u zaglavlju!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Stasha punoo! Bas mi znaci to sto si rekla! Na zalost :-)) nisam Anastasija, vec Natasa ali mi je ovo Nastasja onako chic :-))!
    pa srescemo se sigurno na nekom od ovih divnih mesta!
    Divna si !
    :-*

    ОдговориИзбриши