2012/08/28

Još jedna inspirativna... vila


Kako samo uživam u otkrivanju novih, lepih stvari, mesta, ljudi... da je to čudo jedno! Listam tako septembarski ELLE i oduševih se jednim stranim editorijalom; to jest, pažnju mi je privukla frizura modela, pa već počeh da smišljam kako bih to mogla izvesti na svojoj glavi. Kad sam ja u pitanju, podrazumeva se da „padam“ na smokey eyes (u ovom slučaju, ostala sam bez reči na super extra dark-darkest black make up oko okica lepe manekanke), te sam se više bavila tom kosom J. I ne bih ja bila ja, kad ne bih poželela da saznam i nešto više. Čim me nešto iole zainteresuje, odmah krenem da „kopam“. I voila! Na moju sreću, uz samu ivicu strane beše ispisano i ime modela-Marloes Horst.


E pa, dakle, ova lepotica sa naslovnih strana uopšte nije tako nepoznata. Ukrasila je već niz naslovnih strana:Vogue, Elle, Grazia, Glamour... a obeležila svojom pojavom i kampanje za Kenzo parfeme, Diesel Fuel of life, Valentinov Rock n rose, River Island, Princesse Tamtam, Sisley... A trenutno je aktuelna kao zaštitno lice za Armani lingerie fall 2012. Treba li reći da se već fino islikala za Victorias Secret Pink liniju?
Marloes je rođena 8.marta 1989.godine u Holandiji. Visoka je 174cm, a njene mere su 82-61-90. Ima plavu kosu i plave oči. Usne su joj zaštitni znak, a u slobodno vreme voli da surfuje i roni. I izgleda podjednako fenomenalno i kao devojčica u ružičastom svetu i opaka zavodnica među mračnim senkama!


Mene je svet modelinga i svi ti supermodeli oduševljavao oduvek, a većina mojih miljenica sa pista predstavlja, pre svega, sjajnu inspiraciju, za neke moje buduće kreativne projekte. Što je, za mene, najbolje i najlepše kod Marloes, jeste činjenica da prilično podseća na devojke koje inače crtam kad kreiram. Duga plava kosa, pomenuti smokey eyes, pune usne,  beskrajno duge noge... odoh po papir i olovke!

Zanosna... 

Umetnost...

Andjeo...

That's the look...

J'adore la mode...





2 коментара: