2012/09/06

Lepa k'o lutka!


Ima nečeg posebnog u krpenim lutkama! Čak je i ona, skockana od belog platna i nespretno (bolje reći u stilu naive!) iscrtanim usnama i obrvama, rukom moje bake, sa par pramenova kose, raštrkane na 100 strana, bila fantastično otkriće. Kako sam se samo radovala časovima domaćinstva, pa da i ja napravim jednu svoju devojčicu! Čak i kada je školski zadaak bio završen, pravila sam ih u slobodno vreme, za svoju dušu. Jedna od njih eno je visi na zidu, u ateljeu moje tetke. Možda za nekog drugog ne bi bila tako lepa, ali je suština u ljubavi i strpljenju utkanom u svaki šav, svaku kosu crticu.


Ovih dana, naletela sam na sjajan blog Olge Stamenović koja ima svoju proizvodnju krpenih lutaka. Oduševile su me njene zečice i zekani, miševi, ali kao dečaci i devojčice. Duge uši, vedra lica, predugačke noge, sjajni kostimi. Ima tu i školaraca i balerina i parova koji su krenuli na venčanje! Ma divno je imati jedno takvo krpeno stvorenje, kao svojevrstan simbol prohujalog detinjstva, ali i pravo umetničko delo, nešto što može biti odličan i originalan poklon za raznorazne prilke.
Olginih ruku dela (sem lutaka, pravi i još svašta nešto) nose oznaku „Olga S“. Učestvovala je na manifestacijama „Moda za kuću“ i „Moda za poneti“ u KC Grad. U izradi svojih lutaka, koristi prirodne materijale, kombinuje staro i novo kroz reciklažu postojećih tkanina. Kvalitet  je na prvom mestu! Trenutno se njeni radovi mogu videti u nekim radnjama u Ljubljani kao što su SISI, Stari trg 11 i CRISTOBAL, Kristalna palača, Ameriška ulica 8. Naravno, lutke i ostali proizvodi se mogu kupiti  lično kod Olge, a radi ih uglavnom po porudžbini, na broj 066/9036434. Tako da možete imati originalnu lutku, po svojoj zamisli!











Нема коментара:

Постави коментар