2012/09/06

Sparkle baby, sparkle!


Njegovo ime poznato je svim stilistima, modnim urednicima i zvezdama čuvenim po svojim performansima. Sjaj i raskoš editorijalima u Vogue, kostimima Beyonce ili Lady Gage, daje upravo on: Rodrigo Otazu.


U svet nizanja perli i dragocenih kamenčića zakoračio je pre 20 godina. Tokom jednog boravka u Sidneju, njegova remek dela otkrio je modni urednik prestižnog časopisa i lansirao ih pravo na naslovnu stranu Vogue. To  je bio ključ koji mu je otvorio vrata za ulazak u svet mode i zvezda.
Usledilo je preseljenje u Amsterdam gde su se njegove svetlucave krecije sa oznakom limited edition našle u sklopu kolekcija Jean Paul Gaultiera, Giambattiste Vallija, Thierry Muglera, ali i njegove sopstvene linje koja je nosila njegovo ime.
Otazu kroz svoju umetnost isijava neverovatnu strast, koja čini da i onaj ko ih nosi oseća podjednako zavodljivu i elegantnu hemiju. Svakako, sve zvezde sa „A liste“ su odmah poželele da dodatno zablješte noseći neku od njegovih ogrlica i sličnog. Između ostalog, njegovu ogrlicu nosi Carrie Bradshaw na plakatu za drugi deo filma Sex and the city, Lady Gaga uz haljinu od mesa, zatim Madonna u spotu  ‘Turn Up the Radio.’


Rodrigova trenutna baza je New York, gde  pored izrade sopstvene kolekcije, sarađuje i sa juvelirima poput kuća “De Beers” and “Swarovski”. Njegova lična kolekcija sačinjena je od tri linije: Rodrigo Otazu, LRCO, i Otazu,  i sve ručno rade u Italiji i na Baliju.
U Rodrigovom slučaju, veće i više znači i bolje! Njegov nakit savršen je za sve one koji vole da preteraju. Doslovce! Nizovi djamanata, preduge naušnice, široke “choker” ogrlice… Ovi komadi ne zavode suptilno, već, slikovito rečeno, “grizu”. Obzirom da je potpisao ugovor sa “De Beers” da kreira njihovu dijamantsku kolekciju, možemo očekivati da vidimo nešto malo diskretnije komade, ali zasigurno podjednako “oduzimaju-dah-koliko-su-lepi”.
“Be jeweled my beating heart.”