2012/09/11

Šta će Pepeljuga nositi ove jeseni?

Što bi drugarice blogerke rekle, biće ovo kratak post posvećen cipelama, patikama, čizmama koje su mi posebno privukle pažnju. Koliko sam uspela da vidim, obuća za jesen je velikim delom izrađena od prevrnute kože, što mi je jako drago, jer obožavam taj materijal ( ima nečeg tako chic u njemu, i čak i boje koje baš i ne preferiram u ovom slučaju izgledaju jako lepo, prefinjeno i soft). Iako nije baš praktičan kad krenu oni pravi, jesenji dani, redovno se nađe neki par...

Dizajner ovih ultra modernih ankle boots je Jefrey Campbell. Na prvi pogled su me osvojile jer su tako "umetničke". Kombinacija crno-zlatne mi je oduvek bila rezervisana za naglašeni glamur, a sam model (iako generalno ne volim ovakvu vrstu potpetice) je baš ono što je potrebno da casual kombinaciju učinite WOW! 


 Baletanke su me osvojile svojom praktičnošću, na prvom mestu. A onda korak po korak uvidite da se sjajno kombinuju sa većim delom sadržaja vašeg ormara. A uz to podsećaju na Brigitte Bardot, na Pariz... Po meni, dovoljno! Ove je kreirao Marc Jacobs! Što se nitni tiče, mislim da smo svi već zaraženi njihovim "virusom".


:-)) Ne mogu da se ne nasmejem, jer ispada da su me najviše oduševili modeli koje inače ne volim. Patike.... retko kad ih nosim, ali ove iz kolekcije Mi Mai su naprosto preslatke! Potpuno lude, moderne i nekako vraćaju u tinejdžerske dane! Mašnica me asocira na mog omiljenog Valentina, a ova tekstura, naročito u beloj boji, deluje takooo skupo!

He, he ... pa kažem ja... Još jedne patičice, ovog puta sa oznakom Miu Miu. Potpuno sam zaboravila da reč o patikama, jer mi se sveeeee jako dopada! Boja, ovi pretrpani dragulji i sveden dizajn. Uz džins bi se sigurno sjajno slagale, ali i uz neko elegantno "a la muško" odelo. 

Asos čizme. Eto mog omiljenog materijala i neobičnog grafičkog rešenja. Podsetile su me mao na onaj čuveni Givenchy model, koga urednici britanskog Elle-a nazvaše "Sex on legs". Ove su jako zanimljive, jednostavne a opet nemoguće za neprimetiti. Uz kratku kožnu suknju i neki "šljampavi" džemper... može, može :-)...

5 коментара:

  1. patikice su tako slatke, osvajaju na prvi pogled... ali svakako su ASOS cizme moj favorit, pada mi citav niz kombinacija s njima... :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu sjajne, i sigurno mogu izgledati odlično i uz neki glam i uz casual outfit :-))a verovatno su i najpristupačnije :-)

      Избриши
  2. i meni su patike omiljene!:) sto zbog udobnosti (baletanke ne nosim jer su mi cak i stikle udobnije!) sto zbog slatkoce, posebno ove sa mint masnom!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja uvek biram stikle! Mada, zbog ovakvih paticica, mozda unesem malo sportskog u svoj stil!

      Избриши