2012/09/25

The boy is mine!


Definicija je savršeno jednostavna  - Bradley Cooper je najseksi tip na planeti za 2011. I on tu titulu graciozno, ali muški, nosi na svojim zgodnim ramenima. Protestvovali su mnogi muškarci: “A zašto ne ja”. Mi ipak verujemo u ženski sud!


Šta je to što ga čini takooo sexy? Pa recimo, najpre te divne plave oči. Zatim, tečno govori francuski jezik. Oh la la! Obrazovanje je stekao u Georgetownu. Kako da mu odolite kad je briljirao u ostvarenjima poput “Wedding Crashers”, “Valentines Day” i “ He is just not into you”, da ne spominjemo sad i akciona ostvarenja… bilo bi previše… hot!


Njegov stajling bi se često mogao uklopiti u onu “Lost&confused” a on sam misli da nekad izgleda sjajno, a nekad užasno. Hmm, mi ne delimo njegovo mišljenje! Pa šta mislite, zašto je zapao za oko jednoj J.Lo?
Kako ukrasti delić njegovog šarma ako ne bar kopirajući njegov prepoznatljivi modni stil?
Muškarac u smokingu ne može da ne izgleda dobro, ali je sasvim OK, čak i poželjno kombinovati svečanije odelo sa nečim “nepredviđenim” kao što je karirana košulja. To je “tako Bradley” – u isto vreme  šarmantno, pomalo dečački ali tako neodoljivo. Kapirate, Bradley = neodoljivo?


Kako biste i u modnom smislu ispratili lik i delo ovog zavodnika, da vas informišemo da odela u njegovom ormaru imaju etiketu “Valentino” i “Gucci”.
Ukoliko kravate nema, dobro će doći i vuneni šal bogate teksture. Bradley ipak voli neutralne boje, a ovaj detalj podjednako dobro kombinuje kako sa odelima, tako i običnim majicama.
Ako imate baš mnogo sreće, srešćete ga najčešće u sivoj majici, tamnijem džinsu (njegovi favoriti su “Diesel” i “Rag&Bone”)sa kačketom na glavi. Ovaj momak je baš cool tip!


Jakna-sako od kože ili kepera, u bež, crnoj ili sivoj boji je tu kada zahladi.
Razume se i Bradley u modu pa zna da bez kvalitetnih detalja stajling nije kompletan. U njegovom slučaju to su i “Aviator” naočare, kad poželi da sakrije svoje lepe plave oči.
Možda je teško objasniti, ali ima nečeg tako muževnog i sexy, u svetlo plavoj košulji. Fotografi  su ga često uslikali kako podvrnutih rukava, sa neizbežnom bradicom od 3 dana, šeta sa svojom novom devojkom, glumicom Zoe Saldana.


Da, da… otkrili smo vam tajne njegovog garderobera ali i ukus po pitanju žena. Ako se uklapate u profil vitke, egzotične crnke, onda ste na dobrom putu da osvojite njegovo srce.
Ako vam se baš ne putuje tako daleko, onda dobro proučite svoju okolinu, možda se negde jako blizu krije neki vaš Bradley Cooper. Sivu majicu uvek možete da mu kupite!

PS Tekst objavljen u martovskom izdanju časopisa Women & the city  LINK http://www.facebook.com/pages/Women-the-city/419134708117038?ref=hl




1 коментар:

  1. Vidio sam ovdje prije nekoliko tjedana komentar o dr. Agbazari i odlučio sam ga kontaktirati prema uputama, zahvaljujući ovom čovjeku što mi je donio željenu radost. Slijedila sam upute koje je dao kako bih vratila svog ljubavnika koji je ostavio mene i djecu već 3 godine, ali hvala dr. Agbazari jer su mi se vratili zauvijek i sretni smo zajedno. Molimo kontaktirajte ga za pomoć ako imate problema u vezi putem e-pošte na: ( agbazara@gmail.com ). I svjedočite sami.

    ОдговориИзбриши