2012/10/19

OUI!


Moram na početku, onako sama, da se nasmejem, jer izgleda da od venčanica ne mogu da „pobegnem“. J Ne kažem da to želim, nego mi se konstantno provlače kroz život! I verovatno da to ima nekog smisla! Svratim juče u meni jako drag salon venčanica „Wedding House“ (ne, nije to što mislite J) da posetim prijateljicu (Radice moja, hvala ti za one divne reči - čitav današnji dan malo-malo pa se pogledam u ogledalo, ne bih li proverila da li su svi oni komplimenti koje si mi udelila juče, „potkrepljeni čvrstim dokazima“ J. ). Tu se uvek osećam prijatno, kako zbog divnih dama koje tamo rade, tako i zbog same atmosfere. Sa svim tim haljinama, lutkama, krpicama (i mirisom parfema La vie est belle!), tkaninama koje čekaju da budu skrojene, salon liči na onaj pravi, pariski, modni atelje. Bar ga ja tako doživljavam!
Znate već kako to ide, pravi ženski razgovori, pa onda malo razmene kreativnih ideja, i moja Radica reče „Hajde da ti probam jednu venčanicu, da me mine želja“ (u vreme kad se naše prijateljstvo rodilo, to smo radile gotovo svaki dan. Bila sam omiljena Radina lutka!).I iznesoše mi venčanicu, od svilenog organdina, tako elegantnu, lepu, otmenu. Meni se svakako dopala na prvi pogled, a još više kad sam uskočila u nju. ( Taman da se i ja podsetim!) Haljina  nosi potpis kuće Alessandro couture i pripada aktuelnoj kolekciji (obavezno pogledajte njihov sjajni sajt – naša Nina Seničar je bila zaštitno lice jedne od kampanja); kao stvorena je za vitke devojke, koje žele da na dan svog venčanja izgledaju graciozno, glamurozno, onako prefinjeno skromno, poput dive iz zlatnog doba Holivuda - dovoljno lepršava, uzana toliko da fino istakne liniju tela, prijatna za nošenje.


Složile smo se da bi uz nju trebalo poneti samo neke sjajne, minđuše i narukvicu (prsten se podrazumeva J) i kosu pokupiti u neku elegantnu, svedenu punđu pa onda jedne svetlucave sandale i  super glam clutch torbicu. Tako pariski, tako otmeno i tako chic! Dok sam se ja tako gledala u ogledalu, Rada mi delila komplimente (i tražila jedan broj telefona, da tamo nekom prenese svoje utiske :-)), dođosmo i do jedne druge teme.




Ovako lepa haljina čeka svoju vlasnicu, iz razloga što danas, većina devojaka i dalje želi, što nakićeniju venčanu haljinu. I pod obavezno traži i veo i bolero i rukavice i torbicu koja kao sve to prati. A to što ne umeju ni da pridrže žipon kako treba, kad izlaze iz kola ili im haljina malo zasmeta, pa i sam obruč i podsuknje dođu „na izvolte“, to kao ne mari. Čemu tolika želja za preterivanjem? Imala sam prilike da  skoro prisustvujem na nekoliko venčanja i svaki put se zapitam, zašto te devojke ne potraže nešto drugačije, zašto se ne informišu o trendovima,zašto ne pitaju za savet? OK, čast izuzecima, ali vidim da sve ono što propagiraju najpoznatiji kreatori, nikako da se „primi“. U bezbroj intervjua koje sam radila, i dizajneri i stilisti pa i šminkeri, svi su poručivali devojkama da je manje jednako više, da treba potencirati prirodnost, eleganciju, otmenost, MERU!  Pokušavam da otkrijem zašto i dalje viđam mlade u modelima koji su bili aktuelni pre 10 i više godina, koje zatrpavaju svoj struk gomilom falti, žele po svaku cenu žipon... Daleko od toga da i te raskošne haljine ne mogu biti pun pogodak, ali samo bez onog „ličim na plastiku“ organdina! S druge strane, razumem i finansijsku situaciju i to što nemamo svi identičan sistem za lepo, ali postoji toliko portala, časopisa, ljudi od stila, dobrih krojačica, koji svi zajedno mogu učiniti da mlada zaista bude najlepši ukras svade, a ne najnakićenija jelka na novogodišnjoj proslavi.
Kraće rečeno, glasam za VEELIKI povratak PRAVIH dama!
Da se vratim „mojoj“ lepoj venčanici. Ova divna haljina se u „Wedding House“ može iznajmiti i korigovati po merama devojke i uz nju će vam preporučiti tačno odmerene detalje. Ja sam se malo poigrala stilizovanjem pa bih uz nju iskombinovala ovakve aksesoare. I sigurna sam da će uskoro neka devojka u njoj provesti svoj divni, veliki dan!







4 коментара:

  1. Анониман8. мај 2022. 12:09

    Zdravo, ne znam da li je uopste blog vise aktivan, ali sam slucajno naletela na post u nadi da nekako pronadjem kontakt krojacice Rade koja je radila u Wedding housu ili mesto na kome sada radi, ako je jos u poslu? Pomoglo bi mi ako imate neku informaciju. Hvala unapred 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo
      Na zalost, zapostavila sam blog ali valjalo bi da ga altiviram. Tj da se jaaaa aktiviram. Rada je moja super drugarica, pisi mi na insta @nastasjavm i dacu ti sve info ❤

      Избриши