2012/10/26

Wine lover. IMAGE



Kad nešto odlučim, onda nastojim da svoju odluku što pre sprovedem u delo. Moja nova ljubav mora da se razvija J pa sam tako krenula da iščitavam, učim, pamtim sve što mi dođe pod ruku, a tiče se vina i vinarija. Srećom po mene, imam i jako dobre učitelje, pa skromno mogu reći da ću uskoro biti serious wine lover. J
Ono što me između ostalog fasciniralo jeste način na koji oni vrhunski poznavaoci vina govore o njemu. Kakvi su to samo epiteti, pa metafore, opisivanje boje, prozračnosti, sjaja, iskričavosti, mirisa (mislim da se ni najskupli parfem ne može definisati takvim rečima i izrazima)... Tako vino može biti „lepršavo“, penu šampanjca čine zvezdice... Čitam i mislim u sebi, postoji li onda nešto lepše?
Pošto me odnedavno i Pinterest prilično okupirao (sjajan način da sakupite omiljene sličice, a da zatrpate sobu raznim časopisima, fasciklama...), tamo nađoh nekoliko sjajnih fotografija, koje su po meni odličan vizuelni prikaz svega onogo što vino simbolizuje – hedonizam, lepotu, vrhunski užitak, dozu mističnosti, neodoljive privlačnosti i moći da vas „veže“ za čitav život. I evo ih!
PS Još jednom hvala svima onima koji su me uveli u ovaj čudesni „novi svijet“. J










Нема коментара:

Постави коментар