2012/11/28

7 ETOILES


... izbor naj događaja, ljudi, stvari, sitnica pour le semaine derniere

Elena Perminova, moja miljenica među ruskim trendseterkama. Suptilna, krhka, prefinjeno sexy, širokog osmeha, ima čak i nešto parisko u sebi. Visoka, dugonoga, prozarčnog tena, sa sjajnim osećajem za modu i hrabro kombinovanje nespojivog. Moj idol kad je reč o usklađivanju skinny jeansa, ogromnih bundi i cool torbica. Elena je i nova zvezda modnog editorijala ruskog izdanja In Style magazina; brdo odličnih odevnih komada, sjajne fotografije ali je moj favorit ovaj statement prsluk. Chic buntovnica! J ’adore


Nina Badrić – Sanjam da smo skupa mi. Uf! Uglavnom, čim se o nečemu mnogo priča, ja po nekom mom pravilu odbijam da i obratim pažnju na to, valjda iz nekog inata, prkosa: Neću ja kao svi! Ali, oooops! Čim sam odvojila par minuta da odslušam pesmu, nije bilo šanse da ne završi na mom wallu. Fenomelan text muzika, spot! I da, naravno da sam se pronašla u istoj!


Cantina de Frida. Petak 23.11. jedan od naj provoda ikad. Sjajno društvo, chic-exotic atmosfera i briljantna muzika. Provereni, pravi hitovi (ne ovi što izlaze iz frižidera), pretežno strane muzike; malo Elvis, malo Tina Turner, Gloria Gaynor a iza svega toga sjajni Oliver Stoiljković i njegov bend. Priznajem, čoveka nisam slušala godinama, sećam ga se iz devedesetih i Pink diskoteke, ali me baš oduševio! Sve pohvale & preporuke!
  •        www.cantinadefrida.com


Stefan Bourson, francuski fotograf. Poznata je moja naklonost ka svemu što dolazi iz ove divne zemlje... J Stefanov rad mi se posebno dopada zbog toga što ume da uhvati neki savršeno lep detalj, segment; da li je to lice, ili njegova polovina sa briljantno našminkanim očima i usnama. Jednostavno. Čista lepota u onom izvornom smislu. Posebno me oduševila ova fotografija koja prikazuje žensko lice iza stakla prekrivenog kapljicama vode, naročito zbog toga što potkrepljuje moju teoriju da je žena najlepša  i najseksi kad izađe iz kupatila, mokre kože i kose. Samo ona i kapljice vode, umotana u peškir... ili bez J.
  • http://www.sbourson.com

Moja nova Bisous Bisous torbica – jedva sam čekala da stigne a sad jedva čekam da je prošetam. Delo je jedne sjajne devojke, preljubazne i šarmantne, uvek spremne da ispuni razne kreativne želje i odgovori na sva pitanja. Ja sam htela da moja bude i elegantna i malo rock&glamour orijentisana. Cene su zaista pristupačne, uvek možete realizovati neku svoju ideju, a izrada je odlična: šavovi, postava, kopčanje! Već smišljam novu!
  • http://www.facebook.com/bisousbisous.tasne?fref=ts

E pošto je famozno-fenomenalni vikend imao ukus vrhunskih vina i miris Cohiba, koji su na neki način bili i povod za to divno druženje, svakako se moraju naći i na ovoj mojoj listi naj od naj. Stigla sam da posetim i festival vina Mediteraneo u hotelu „Metropol“ (fina prilka da se upoznate sa raznim vinarijama & vinarima, isprobate razna vina i zavirite u ta čudesni svet). Među brojnim vinima koja su se pila tih dana, počev od Trapanove Nigra Virgo Revolution, preko Kovačevićevog penušca, Rubi Rosea, Matoševićeve Antice, šampanjca Veuve Cliqout, ja za favorita biram Uroboros, takođe iz vinarije Trapan. Hm, a zašto? Prvi utisak, fenomanalni miris, kao da ste udahnuli sveže-slatkasti , prefinjeno elegantni miris obala Mediterana. Vino je pitko, lagano, iskričavo, divne zlatkasto-zelenkaste nijanse. Čist hedonizam u najotmenijem izdanju. Sačuvala sam pampur, za sreću i uspomenu, a kupiću ga, pa makar sebi za poklon J.
  • http://www.trapan.hr

Drugarice, moje drugarice, moje blago! A ovih dana su me baš obradovale raznim nekim porukama, od koji moram da izdvojim dve. Prva je od moje Mirice-devojke koju sam upoznala preko posla, ali smo se tako lepo združile, da naše prijateljstvo sada ima prioritet, iako sarađujemo i dalje. I napisa ona meni „Nato, volem te ko sestru rođenu“. Ima li veće časti? Ja oduševljena, sluđena, ponosna. Dan posle, isto tako nešto neočekivano, piše moja Iva iz Zagreba (devojka koju sam upoznala u Budvi na letovanju, odmah mi se dopala – model, yoga indtruktor, avanturista a predobra i prepametna). „Draga, ti si jedna od najdivnijih žena koje znam“. I opet ja ponosna, oduševljena, plakala bih koliko me pogodila, došlo mi bilo da zagrlim kompjuter. E pa jesam srećna!


Нема коментара:

Постави коментар