2013/01/13

My Quotes


Kao što će jednog dana snimiti film o meni (nisam tek tako pisala one dnevnike, nego da ljudi imaju originalan materijal J ) – već vidim da bi mogao da liči na npr „Coco pre Chanel“ ili „Coco & Stravinsky“. I ja sam Lav i mene zovu Mademoiselle i volim zvezdice. E tako će i ove moje qoutes jednog dana biti citirane J! I još ovo, navežbala sam sjajan način ispisivanja autograma J) patentiran još u osnovnoj školi.  Baš se sjajno zabavljam to je valjda do raspoloženja i inspiracije. S druge strane, mogao bi se ovaj post nazvati „Nešto lično – o meni“. Pa da počnemo, hvatajte beleške.


ü  Žena je najlepša kad izađe iz kupatila – čista, mirišljava, bosa, bez šminke. Prava.
ü  Najbolje se osećam u mini suknji. Hvala Mary Quant.


ü  U vezi ovog prethodnog – suština je u osećaju slobode. Slobodne noge, ruke, stopala. Zato su idealna kombinacija iscepani šorts od jeansa i obična majica. Rekla sam samo majica.
ü  Haljine su najžensteniji komad odeće. Obožavam ih.


ü  Veš – must have su  čipkasti komadi. Na spavanje se uvek odlazi kao da te tamo čeka naj frajer na svetu. Žena uvek, ali uvek, mora da bude sređena i negovana.
ü  Nikako ne boh mogla da se zamislim u nekom opuštenom reggae fazonu. Oprostite, ali šta je tu lepo ili sexy?


ü  Moje najveće otkriće u tinejdžerskom dobu – moć uticaja kratke suknje na muškarce.
ü  Volim lepe ljude, lepa mesta, stvari događanja. To u skladu sa onim „Lepota će spasiti svet“. Bitno mi je i ono spolja.


ü  Lifestyle u jednoj rečenici – born to be lady. (smislila moja omiljena tetka za mene još kad sam imala 10 godina)


ü  Žena može da prati fudbal, voli auto trke, ali ne sme da psuje, pije pivo (grrrr) iz flaše, ponaša se bahato i raskalašno. Dostojanstvena uvek i svuda, a to ne znači i „uštogljena i preozbiljna“


2 коментара:

  1. Love all the photos! Especially the last one,I would´nt mind having that room:P
    Thank you for visiting and commenting on my blog! Hugs and kisses,Elsa<3

    ОдговориИзбриши
  2. Thank you a lot! I must think about writing in English, too. :-))))
    Hugs and greetings from Serbia!
    Keep in touch! :-*

    ОдговориИзбриши