2013/04/20

Lifestyle mosaic


Simply being  fantastic – my way
Mozaik lepih stvari  - bilans stanja :-)  -  rekapitulacija


  1. Veče na Kalemegdanskoj terasi sa dragim Veljkom
  2. Belgrade Fashion Week dodela nagrada u Grand Casinu – još jedno modno veče sa mojom fashionista drugaricom Anom i još... konačni live susret sa predivnom Izabel, mojom „Francuskinjom“, ozbiljni modni razgovori sa Vladom, ćaskanje sa Vesnom, Elenom i Nemanjom, Bokijev predlog da mi se dodeli posebna nagrada J
  3. Premijera „Skidanja“
  4. Dacino „Divnoooo“ kao komentar na post posvećen njenom filmu
  5. Nenadov kompliment – „Ti si kao svež vazduh!“ (i moj novi nadimak J Nenad-mašna J )
  6. Još malo lepih reči- „Ti si kao odlično vino“(reče moj Monsieur, vrhunski poznavalac vina )
  7. Bokijevo retoričko Jpitanje: „Si ti normalna?“  Tres charmant!
  8. Vinski put četvrtkom – od Imperatorovog Valiriusa do Budimirove Tamjanike
  9. Beskrajno lepe priče o les chateaux de Bordeaux
  10. Italijanski Vogue od Ines –fresh iz Milana
  11. Najbolja turska kafa by Anči - ko u (dobra) stara vremena
  12. TV, košarka i lazanje sa Jovanom i Filipom
  13. Patike i ešarpa na Dorćolu
  14. Kafa iz Pržionice
  15. Susret sa Andrijom i strogo profesionalna moć opažanja – Zatvori tu čašu bolje!
  16. Listanje, iščitavanje, listanje novog Stilbooka
  17. Čaša Trapanove Malvazije u dimu kubanskih cigara i najbolji pogled na Njegoševu
  18. „Lutkice!“ Enough!
  19. „I only miss  you when I ’m breathing...“ naaaaa repeat
  20. Proleće.
Sakupljam i čuvam.

Sanjanje  na svetlu.

Ipak "samo  obična"  ptičica.

Classic &  classy  lifestyle.




Нема коментара:

Постави коментар