2013/08/29

Fall 2013 wish list

Drugarica me danas podsetila da dolazi jesen, koju ja uopšte ne volim, ali je i "obećala" da će biti lepa. Nabrojala mi je par stvari zašto bih trebala da promernim mišljenje o ovom godišnjem dobu, te sam ja rešila da dam svoj doprinos u vidu spiska stvari, koje bi učinile da nadolazeće tmurno vreme doživim manje tragično. 


Torba brenda V73. Otkrila sam ih zahvaljujući Vanji sa bloga Fashion and style by V. Vanja šeta svoju ljubimicu u tamno sivoj boji, a ja ovih dana, kad je moda u pitanju, razmišljam u crnom. 



Ova super seksi suknja dolazi iz Zare. Henar sa bloga Oh my Vogue! je dodala i sjajni peplum pojas. Izgleda apsolutno neverovatno i već imam u glavi sa čim bih je sve kombinovala: široka majica, muška košulja, korset za uveče, kratka biker jakna, džemperčić od kašmira...



Voila! Savršene čizme. Najsavršenije ikad - ako se tako može reći. "Pala" sam na ovu zvezdu, a kreirao ih je Giuseppe Zanotti. Od sutra igram igre na sreću.



Još jedno remek delo gospodina Zanottija! Neću da se ponavljam šta me je osvojilo, na prvi pogled, rećiču samo da su ove sandale dostojne držanja na polici. Zvezda nikad dosta!



Valjalo bi nešto i obući. Kao veliki ljubitelj mini sukanja i brenda Isabel Marant, oduševila sam se njihovom novom kolekcijom Cruise 2014. Sexy, chic i tako francuski! IT komadi. Od reda. 



Za kraj, knjiga moh omiljenog ilustratora Jason Brooksa. A govori, naravno, o Parizu. Samo želim da se temeljno pripremim za život u gradu svetlosti. Jednog dana. 

Bisous!

DISCLAIMER: I do not claim to own any of these photos. I will credit their sources if available.

Нема коментара:

Постави коментар