2013/09/19

Dressy

Ne znam da li bih uskočila u ovo romantično raspoloženje da nije bilo sjajne Ivane Marinković Mandić i njenog posta o Creative cookies  (koji su zapravo ljubav u najslađem obliku!)  i moje omiljene Vanje, koja me uvek "opomene" kako sami treba da stvaramo svoj fenomenalno divan svet - od trenutaka, sitnica, sličica... Onda se odnekud čuo Sting i njegova "Brand new day" i inspiracija za novi post dođe sama od sebe.
Danas razmišljam o haljinama - najženstvenijem, najglamuroznijem i najseksi odevnom predmetu. Dobra haljina čini čuda. Meni je sinoć jedna mala, crna, čipkana a skoro zaboravljena "spasila život". U par poteza - ready for the red carpet.
Dakle, uvek glasam za haljine! Pre par dana, posebnu pažnju su mi privukle one sa potpisom britanske dizajnerke Jenny Packham. Kolekcija za proleće/leto 2014 prikazana je na njujorškoj nedelji mode, a ja sam izdvojila nekoliko svojih favorita, za koje mi se u trenutku "javila"  čitava slika - mesto, vreme, situacija; kada i gde nositi.



Haljina koja je jednostavno "puna života". Idealna za ultra-glamurozne skupove poput dodele Oskara ili kanskog festivala. Leto obavezno i mnogo šampanjca. Pod sjajem zvezda. 


Aristokratska. Ozbiljna, sa pritajenim seksipilom. Kao stvorena za otmene, "diplomatske" skupove gde svi govore stranim jezicima i imaju savršene dvorske manire. Dodala bih jednu gardeniju u kosu, tek da zamiriše na slatke ludosti. 


Njeno veličanstvo - nežna. Obožavam ovakve tkanine, sa "skrivenim"  tufnicama. Asocira na venčanje u bašti, na veliku, cvetnu zabavu i na one Ivanine kolačiće


Ready for fashion party. Pariski chic i izazovnost. ("Opasna" sam ali se ne opterećujem time) Fit za sve one kao slučajne zavodnice. Noć na Monmartre.


Zlatno doba Holivuda i najglamuroznije žene ikada. Novogodišnja noć u pariskom Ritzu u društvu James Bonda, ulepšana divljim lepoto Vardinih orhideja i mirisom parfema Ange ou demon. Dodajem malo, belo krzno preko ramena. 


Proleće u St Tropezu! Bašta restorana, sa pogledom na more, negde ujutru. Između šetnji obalom i uživanja u koktelima, obavezno smestiti vožnju biserno-ružičastim kadilakom. 


Mislim da bi Natalia Vodianova najbolje iznela ovu haljinu. Jedna je od meni omiljenih i asocira na procvali cvet ruže, u zoru, posut kapljicama rose. Maxim de Paris i romantična večera sa posebnim povodom. Dom Perignon rose. Skromno :-).


Hrabro i prefinjeno. Iako ovakvi model mogu izgledati previše izazovno, ja ih baš volim takve. Suvišno je govoriti o tome da zahtevaju (i nikako drugačije) savršenu figuru i određeni broj godina :-). Totally red carpet. 

Foto: Vogue.fr


Нема коментара:

Постави коментар