2013/10/16

Lifemarks po Instagramu

Opasno sam se "navukla" na Instagram :-). Em kreativno, em tako zabavno i skroz cool! OK, volim da se igram! Dnevnik u slikama. I ja ne bih bila ja kad ne bih dodala i poneku reč... tek da zagolicam maštu. :-) 
Za ovaj post sam izdvojila svojih Top 5 favorita, ne birajući ih, pri tom, u strogo estetskom smislu, već po onome šta sve te sličice znače - šta je pisac hteo da kaže.  So, that's me!




Žana Poliakov. Žena čiji mozak obožavam i za koju umem da kažem da je super-pametna. Svaka njena knjiga je pravo malo blago, riznica jednostavnih i pametnih rečenica. Svakodnevni život svakog od nas. Ovde i sad. Samo to Žana ume tako lepo da upakuje. Jako često drugaricama poklanjam njena dela. nekako se desi da je to baš u trenutku kad treba; ono kad se čovek presabira ili mu nedostaje "rečenica za kraj". 
Lovemarks sam pročitala pre par dana i posebno mi se urezala u sećanje sledeća misao. Parafraziraću je:
Dosadilo mi je da slušam kako sam superiorna. To sam ja. Prihvati to, ne sreće se tako nešto svaki dan. 
U mojoj izvedbi to glasi: Neću više da budem super, hoću da mi bude super. Eto ukrala sam sama sebi status sa Facebooka. 



Smej se, smej, uvek se smej. Tako bi rekao Miroslav Ilić a ja se toga pridržavam. Retko kad ćete me videti bez osmeha. I nekako se uvek zaljubim u ljude koji se lepo smeju. Kako i da se naljutite na nekog ko ume tako lepo da se smeje? Nekad umem da se našalim kako sam tako dobro usavršila osmeh a la Miss Universe :-). Naravno, uvek iskreno. Znam da se mnogi ljudi danas iznenade kad im se tek tako nasmešite pri mimoilaženju u supermarketu, npr. Malo blago koje se uvećava deljenjem. Ja se stalno smejem!


Sinoć mi je draga drugarica skrenula pažnju na to da sam sva u znaku leptira. Rešile smo da sva ona posebno dobra raspoloženja krstimo šifrom "Leptir". Jedna druga me čak i zove leptiricom. Dobro, jeste. Znamo i ko je kriv za sve. Lepršavo, lagano, brzo i nežno. To je to raspoloženje. Ovaj prsten inače obožavam i eto postao mi je neka vrsta zaštitnog znaka. Namerno sam ga uparila sa kožom i nitnama, baš zbog onog kontrasta "Nekad gruba, nekad nježna" (stih iz pesme Šaka Polumente koji mi ne izbija iz glave, mislim na stih a ne na Šaka :-) )


Hm. Sviđanje. Savršeno dobro znam i šta i ko mi se sviđa i zato sve ostalo: Stoj! :-) Uopšte nemam problem i da to priznam, i  tom njemu i drugima. Iskreno i otvoreno do kraja. Ženske savete iz knjiga za samopomoć ali i života, zapravo ne podnosim. Ja to sve radim my way  i osećam se jako dobro i moćno što je to tako. 
Ovaj Instagram post je "kršten" nazivom "AhaMMM". Ko razume, shvatiće.

Zavodljivo. Damski. Mistično. Crno i belo. Retro. Kad su u pitanju posebne prilike, počela sam da razmišljam "čipkano". Mnogo opasna stvar ta crna čipka. Nepogrešiv izbor kad treba izgledati kao u redu iznad. Samo, i za nju treba imati osećaj. Ništa OVER, samo suptilno. That's the catch. 

Photo: Instagram Nastasjavm





Нема коментара:

Постави коментар