2014/01/14

Na početku

Prvi dani januara, po mom mišljenju, ne znače i početak nove ere, te nije neophodno da proteknu “turbulentno” u smislu ogromnih promena i još većih odluka i obećanja. Meni već  sad ova 2014. miriše na sjajnu godinu, eto baš na osnovu nekih sitnica koje su obeležile njen početak…  Sledi moj top 10 J (a može i mali priručnik u deset koraka kako da vam sve bude super J).


  1. Doručak u vidu parčeta Nugat torte spravljene u odajama Home made company. Savršeno kremasti, mali, jutarnji greh. Ambijent za uživanje u istom takođe po mojoj meri – divni, ušuškani “Provasi”, sa sve jelkama, irvasima… Zamalo da se ponadam i Draganu Nikoliću i Mileni Dravić i onim Deda Mrazevima.
  2. Deep house. To je ono što slušam po čitav dan, ponajviše zahvaljujući sjajnim preporukama od mog, mogu slobodno da kažem, učitelja kad je (pogotovo ova vrsta) muzika u pitanju. Optimistične melodije, good mood boosting & sexy ritmovi… I apsolutno ne ometanje koncentracije, pa je uživanje  raditi i finansijske izveštaje u takvoj atmosferi. (Sve navedeno ne znači da mi se ničim izazvano ne može dopasti i ono od Miroslava Ilića “Naljutićeš me tii, ne može srceee moje baš sve da oprostiii”. Ili izazvano. Hm J)
  3. D Bar. Moje novo omiljeno, pa još dorćolsko mesto. S obzirom na blizinu u odnosu na mesto gde radim, dođe mi kao nekad popularni “bife” za raznorazna sastančenja pre i posle posla. Najpre, enterijer. Neobično i nekako super cool osvetljenje, lusteri u minimalističkom stilu, “ogoljeni” zidovi, detalji… I što je najvažnije atmosfera koja vas kupi čim kročite. Neobjašnjivo možda, ali “zarazno”.
  4. Kožna haljina. Jednostavno must have. Moj izbor je trenutno jedna Bershkina pun krug sa korsetom u gornjem delu (može se nositi i kao suknja uz neki džemperak preko). Idealna i za dnevne i večernje kombinacije, ali i leto i zimu. Mi neki je nosimo i na bose noge zimi. Ok, priznajem, sve za lep izgled. Sexy, stylish & chic. Dominantna. J Treba mi i jedna kratka, skroz uzana, jednostavna. Mala crna kožna haljina.
  5. Flower in the air. Novi parfem od Kenzo. Zapravo, prvi parfem ove kuće koji mi je baš po ukusu. Svež, ali ne oštar. Ženstven ali ne sladunjav. Lagan i postojan. On my wishlist.
  6. Zvezdana ogrlica Ive Bošković. Bukvalno sam se zalepila za izlog Koncepta 45 u kralja Petra 45. Predivna, glamurozna ogrlica sa mašnom od organdina i mnoštvom krupnih petokraka u crnoj i zlatnoj boji. Ide na listu iz prethodne stavke.
  7. Tata mi je čitavog života govorio “Sine, moraš da budeš muško”. Razumela. E pa onda, staneš sebi na crtu, pogledaš se u oči i kaže „Prestani već jednom da gubiš vreme na ljude koji ti samo kvare sliku, kad od svih njih više vredi onaj jedan koji je popravlja“. Ako treba, lupiš i sebi šamar. Naći novu ljubav. Pa, nađi. Možda je sve vreme bila tu. I tu je i dalje.
  8. Model again. Onaj kolač sa stavke br .1, zapravo je označio početak divnog dana sa mojom super talentovanom i pre-dragom Jovanom Tomašević. Šetnja po Dorćolu pretvorila se u mali foto sešn, pa su tako nastale slike koje sam spakovala u album pod nazivom „La jour parisienne“. Sofisticirane, ljupke, pomalo sanjive, sa nekim retro akcentima. Baš takve sam htela. I drago mi je što su im svoj lajk dali ljudi koji su iz sveta mode, fotografije, novinastva... kao i svi dragi ljudi čije mišljenje cenim, svi oni koji baš  taj senzibilitet neguju kao lep. Nakon, ovoga nastavlja se moja modeling karijera, te me očekuju još 2-3 slikanja. Coming soon. J
  9. Nove radne akcije, pa još kreativne. I meni treba nekad neko da me podseti na moje talente, pa da me motiviše... Radujem se baš; ionako sam poznata kao work adrenalin addict. Nije fudbal, sve se i dalje vrti u sferi mode i umetnosti uopšte. Takođe uskoro.
  10. Moja omiljena rečenica ovih dana, a izgovorio je i napisao sjajni Ivan Tokin. “Tako je to kad je čovek zgodna žena, ne može mu niko ništa”. Umesto zaključka. J






Нема коментара:

Постави коментар