2014/04/19

IT highlights


Moda   i uživanje. Tako bi se mogla najkraće definisati moja svakodnevica. A tu staju i posao i "vanškolske" aktivnosti i vreme za prijatelje, uz neizbežno trčanje po gradu... U ovom postu, za svoje mesto su se izborili jedan sjajan modni događaj i novo IT mesto u gradu. 
Subotnje veče, 12og aprila, je već poodavno bilo upisano u rokovnik pod oznakom "prioritaire". U koncept store P1  svoje nove kolekcije predstavljaju Vlada Savić i Tamara  Jarić. Moram priznati da mi je Tamara odnedavno ušetala u dijapazon modnih interesovanja, te se sa njenim stvaralaštvom tek upoznajem, dok je Vlada moj stari znanac i komadi sa njegovim elegantnim potpisom se nalaze na mojoj listi želja. 
Šampanjac i makaronsi, drage fashioniste, kreativno ćaskanje i pastelni tonovi u nekom diorovskom duhu... veče je moralo da uspe. 
Vlada stvara za jednu otmenu ženu, koja pažnju skreće svojom prefinjenom nenametljivošću. Dovoljno  je posebna da ne mora da se "reklamira" napadnim odevanjem. Njeno "oružje"  su fino umotane mašne, suptilno nabrane falte, tonovi lavande, neba, cveta vanile. Moj favorit je lila top sa otvorenim leđima, sav valovit, koji bih rado kombinovala sa kožnim pantalonama, belim džinsom, pencil suknjom, svetlucavim šortsem... Mislim da je moje nestrpljivo iščekivanje Vladine revije  više nego argumentovano.

Pratite Vladu i njegove divne kreaije na:

Foto  by moi

Mislim da je potpuno prirodno da neko, kome je opus Marija  Puza obavezna lektira, ko zna šta je omerta i priželjkuje odmor na Siciliji, da najradije odeseda u "Soprano baru". Evo, recimo, ja. Moje  novo IT mesto se nalazi u Nušićevoj 6 (sreća moja pa živim blizu :-) ), tako da slobodno mogu da kažem i da smo komšije.
Prvo će vam pažnju privući enterijer, mnogo svetlih nijansi i imidž mesta gde se susreću neki bitni ljudi. Zidovi prekriveni fotografijama raznoraznih heroja i kultnih ličnosti, od meni najdražeg Če Gevare do Toni Soprana. Tu je i veliki broj detalja - svojevrsnih uspomena, asocjacija na kućnu atmosferu i svedočanstava nekih putovanja, lepih, važnih događaja... Imate utisak kao da ovo mesto postoji odavno i da je svako ko je tu uživao ostavio nešto svoje: šešir, razglednicu, maketu automobila...
Mene je posebno oduševila glamurozna kombinacija sedefasto - mlečno - bele kože i staklenih površina - retro glamur na holivudski način, a opet  tako  nepretenciozno. Najdraže mesto, ipak, za šankom. Tu je definitivno najbolji provod, tu su svi dobrodošli i svi su "vaša ekipa". Mnogo smeha i sjajni kokteli, više nego pozitivno i ljubazno osoblje (već nakon prve posete ste sa svima drugari) i čini vam se da na tim istim dvaneaesticama možete da sačekate i zoru. 
Moji dani tj. noći su četvrtkom i subotom kada su za muziku zaduženi sjajni DJ Oysha i   DJ Mark Funk. Ostaje mi  još samo da oživim sećanja na najraniju mladost :-)  neke nedeljne večeri kada DJ Super Hick  pušta meni omiljene hitove osamdesetih. Iako znaju da  kažu da je Soprano bar idealno mesto za zagrevanje pred celonoćni izlazak, ja baš i nemam potrebu da idem bilo kuda posle 01h... da ne rizikujem da mi išta pokvari odličan utisak. 


Foto  by  Soprano bar fan page 

Нема коментара:

Постави коментар