2014/04/01

Sa piste u ormar - Perwoll Fashion Week



Bien sur, mnogo volim modu. Ceo život mi je negde po modi, u modi... nazovite me modnim bićem ili kako god ali ako bi trebalo definisati moj lifestyle pravac, onda bi to bila jedna reč - MODA, u svim njenim oblicima, izdanjima, aspektima... Zato je BelgradeFashion Week jedan od meni najdražih događaja  – savršena prilika za druženja sa mojim fashion peoplesima, za nova poznanstva, zavirivanje u  nove kolekcije; inspirativno, uvek pozitivno okruženje, onaj world fashion metropolski osećaj. Love it . I tačka.
Treće večeri prolećnog Perwol Fashion Weeka, „sakupila“ sam najviše materijala koji daje odgovor na ptanje: Šta bih sa piste preslila u svoj ormar.


Ana Ljubinković je oduvek bila jedan od mojih favorita. Volim taj njen stil oblačenja velikih lutki. Kolekcija Army  dreamers je savršena da je ponesete ako ste Elena Perminova, koja i ono nenosivo pretvara u odličan street style komad. Čak su me i perike i kape podsetile na stil ove ruske trendseterke. Ana uvek drugačija, svoja, u vedrim bojama, sa više nego maštovitim krojevima. Dopada mi se što je ovog puta bila malo više cold&dark, oštrija, ali ništa manje prepoznatljiva i autentična.Posebno su  mi se dopali detalji u vidu reljefa.  Siva suknja na falte sa zlatnim trakastim detaljima je nešto što bih rado prošetala.


Boris Banović – na njega su me sve modno obaveštene drugarice „upozorile“, da obavezno treba pogledati njegovu reviju. Siva i tamno plava odela sam već mogla da zamislim na mojim muškarcima (niko još nije uspeo da me ubedi da muškarac ne izgleda najbolje u odelu) a onda me dizajner oduševio sa par modela haljina, od kojih je moj favorit crna, zvonasta, sa kožnim detaljima. Efektna, sa nečim futuristilkim, strašno sexy. Žena u muškom svetu. Pravac na listu želja.


Nina Karlavaris. Čim sam čula naziv kolekcije Endless summer, znala sam da je žena moj čovek J. Evo, prosto je. Dopali su mi se apsolutno svi modeli. Zato leto i treba da bude beskrajno da biste mogli da iznosite čitavu kolekciju. Čitava revija jednako uživanje. Sjajni modeli, maštovito, retro-sexy, boje prave letnje, lude i upadljive. Jako mi se dopalo kombinovanje sa šljokičastim matetijalima i pertlanje kao detalj. Odličan stajling manekenki (veliki plus za odabir cipela kao i šešira NF hats).


Aleksandru Zabunoviću bih rado poverila da mi kreira veliku crnu haljinu. U okviru kolekcije prikazane na ovom Fashion Weeku, najviše su mi se dopale duge crne haljine, izrađene od šljokičastih zamagljenih materijala. Sjaj je tu ali ne blješti, već sija onako skupo i otmeno. Jednostavni krojevi, efekat poluzavršenosti, kao da ste pobegli u sred probe iz nekog haute couture ateljea pravo na neki classy event, negde na primer u NY.


Kao slatka završnica sledi izbor mojh favorita sa revije udruženja BFW design collective. Biram:
Ines Atelier – žuta suknja i kožna jakna su ozbiljna glam rock kombinacija za vrlo, vrlo samostalne i hrabre dame.
Marta Miljanić me oduševila svojim „vratolimijama“ u koži. Jakna sa bezbroj rupica i pertlanja je komad muzejske vrednosti.
Vlada Savić – nežno lila roze pantalone i bluzu bih rado obukla za odlazak u neki pariski moderni restoran. Prefinjeno, elegantno, sveže, „nežna“  modna arhitektura.

Ivana Murišić – korset za „raspamećivanje“, odličan stajling, svaki detalj na svom mestu, od ogrlice do sandala. Madame de Pompadour u klubu. 

Foto:
Belgrade Fashion Week, Miloš Banjalić, Ilija  Milosavljević

Нема коментара:

Постави коментар