2014/03/13

Springboard

Inspiracija, trenutno raspoloženje, neke nove, male želje... spakovane u mini kolaž. Moodboard za naredne dane, skica za prolećni srednjeročni plan. Ili jednostavno recept za uživanje. It's me! 




Moja nova street style ikona. Božanstvena Izabel Goulart. Superwoman. 
Instagram @iza_goulart


Modni magazini. Mesta nikad nema ali se kupuju i dalje. Ljubav & inspiracija. Zauvek.


Apsolutni must have. Za sve i za svuda. Nude is new black. 


Moja omiljena haljina. Sexy, ženstvena, tako clear i tako savršena. Statement dress. Udala bih se u ovakvoj. Eventualno bih dodala neki mali veo, od tila sa tufnicama, ili veliki beli cvet. 


Printemps a Paris. Proleće u Parizu - velika i lepa želja za doživeti, za potpuni procvat... svega.



Dolce. Jedna velika reč. Novi parfem by Dolce & Gabbana. Oduševio me, najpre, ovaj fenomenalni mini film, pa sam tek onda odjurila u parfimeriju. 



Moja omiljena hipnotišuća melodija. 

Foto: Instagram @iza_goulart, estilo-tendances.com, sweetfancytreat.com, ines-atelier.com


Нема коментара:

Постави коментар