2014/11/10

Zauvek.

Prvo što sam jutros ugledala jeste  7 zvezda, na mojoj ruci. Od juče, zglob leve ruke  krase meni najdraže petokrake, simbol koji meni posebno znači. Ako ćemo i o simbolici brojeva, juče je bio 9.11.
Devet je, kažu, moj broj po raznoraznim sračunavanjima, a 11 datum mog rođenja, to večno stremljenje ka broju „1“, i činjenica da  mi se sve važne  stvari dešavaju baš na neki broj jedan.
Želja da  uradim  tetovažu  javila  mi  se jako davno, kada sam videla fotografiju neke francuske glumice  koja je  između palca  i kažiprsta  imala malu zvezdu. Ali, uvek je bilo „jednog dana“.
Kao i za sve u životu, potrebno je da se „poklope zvezde“. 





Nedavno sam upoznala dečka koji je zapravo hodajuće  umetničko delo. Pogled na njegove tetovaže, samo mi je potvrdio koliko ja to želim. Dovoljno je bilo da ga upitam ko ih njemu radi, i odluka je pala za deset minuta. Ozbiljno me shvatio čovek J  i eto plana: dan, vreme, sve. Prava podrška, motivacija i malo inspiracije. 
Miroslav, tattoo  majstor, verovatno nije  imao brbljiviju mušteriju. Mene jednostavno sve zanima! O tremi nije bilo ni govora, lepo me tata još  pre 20 i kusur godina naučio da „budem muško“. Tih sat vremena mi je  bilo  kao odmor. Bol – neosetan. Blago peckanje i to je sve. Imala sam puno poverenje u Miroslava, rado prihvatajući njegove sugestije. Profesionalcima se ne mešam u posao.
Dobila sam i lep kompliment  - da je, za prvu tetovažu, ovo moje, prilično smelo. Prvo pa muško.
Nisam htela nešto što se neće primećivati. Ili jesi ili nisi. A već su me upozorili da tetoviranje ume da bude velika zaraza...


Ja sam presrećna i prezadovoljna. Sad tek određene stvari i ljude nikad neću moći da zaboravim, do kraja života.
Ponosna sam na moje zvezde. I sebe. Kao da su baš one bile taj deo koji nedostaje mojoj ličnosti. Ono nešto za zauvek. Sve i uvek prisutno. Trajno. Tetovaže su za odvažne i smele, za one koji imaju hrabrosti da žive svoj život. Najvažnije je, naravno, što su se desile u trenutku kada sam ja shvatila koliko poznajem sebe, koliko mogu i hoću, šta želim, šta ne. Početak novog životnog razdoblja. I neka bolja ja.





Нема коментара:

Постави коментар