2017/06/23

Fast love

Ljubav  prema automobilima  datira iz mog najranijeg detinjstva. Moja prva igračka koje se sećam jeste bio crveni automibilčić. Jednom su mu bili otpali točkovi, pa je tata izgravajući automehaničara zaradio povredu ruke. Sestra je za dobijala lutke i haljinice kao poklone, dok sam ja lagano pravila svoju kolekciju, šlepera, trkačkih automobila  i bila ponosna vlasnica „miksera“ za mešanje betona.
Šta ćeš biti kad porasteš – voziću kamion. Kako sam bia samo srećna kad me tata odvede na poligon, pa pokazuje one saobraćajne znake u auto-školi.
A tek uzbuđenje na trkačkoj stazi? Brat je bio moj Flojd – bato, kad se obogatim, biću ti sponzor. Oduvek sam volela da zavirim pod haubu i da kao nešto tu petljam s tatom, pa da uprljam ruke uljem, benzinom... Imali smo mi našu tradiciju gledanja TV Sat emisije nedeljom popodne. 
Jedne godine su  se na kalendaru AMS našli super sportski koncept automobili – znala sam karakteristike svih 12 – kakvi su im motori, koliko konjskih snaga imaju, za koliko postižu ubrzanje od 0 do 100... 

Ferrari je oduvek zauzimao posebno mesto a opasno su mu se primakli Pagani, Lotus, BMW... Automehaničarske ambicije me nikako napuštaju – kad god se iznerviram, poželim da sam Života i da imam svoju radonicu, nestanem u onom kanalu i da me niko ne vidi...
Početkom ove godine, steknem nove drugare koji su svi odreda u nekom poslu sa autombilima. Kako sad da ja ne znam koliko koji motor ima cilindara, šta su obrtni momenti, pa hibridi, krosoveri... Aaaa vreme je da se gradivo obnovi – realnom bilo bi me sramota da sam ja tu sad neki njihov pajtos a da ne znam takve stvari.


Prvi korak – ne propustiti Sajam autombila. Drug Raša se pokazao kao idealan saborac i tako mi je lepo objasnio  šta je GLE, šta BMW serija 5, koja je to specifična crvena boja Alfe... Tu se naprosto zaljubim u BMW i8 – gde ćeš veće sreće nego kad sam uspela da se slikam u njemu (OK, malo je teže kad imate duge noge).


I naravno, gde ću bolje literature od Top Speed  magazina. Ja ga nazivam „modni časopis za automobile“ Miris novinskog papira ne može ništa da zameni. Još kad je ovako glossy! Odlični, detaljni tekstovi, mnoštvo informacija, najnoviji  trendovi i pregršt sjajnih fotografija.
Naročito me oduševljavaju tekstovi i reportaže Uroša Dedića, izvršnog urednika i sve one metafore i „jezičke ukrase“ koje koristi. Ne morate biti vrsni poznavalac automobila da bi vam se približile karakteristike najnovijih modela. Kako sam ja bila polaskana kad se ispostavilo da delimo isto mišljenje vezano za favorite iz aktuelnog broja!
Pored neizmerne sreće što sam se vratila svojoj velikoj ljubavi - i rešila da da uradim nešto s njom :-), tu su i neka nova poznanstva, veze... Svakog dana mi stigne po neka notifikacija na Instagramu - zapratila vas je ta i ta tjunerska kuća, fan stranica sportskih automobila, razni amazing cars... 

Naravno kod mene jedna umetnost povlači drugu pa sam ja vrlo brzo smislila način kako da ujedinim sve moje ljubavi... stay TUNED J

Foto.
ford.ca
top speed
bmw.com

Нема коментара:

Постави коментар