2017/06/23

Art & Glam - Dina Broadhurst

Kako bi rekao Ivan Ivanović, moja lepa vest za danas je da sam ulepšala dan Dini Broadhurst – mojoj omiljenoj savremenoj umetnici,
Oduševljena njenim radom, na insta story sam okačila jedan njen kolaž – sa meni najdražim zvezdicama (Ista fotka je završila kao wallpaper na mom telefonu) uz caption „C’est genial“. Stigla je poruka od Dine u DM – trostruko srce. Na moj komentar da obožavam njen rad i da se može podvesti pod jednu reč „Awesome“ .
Odgovara lepa Dina – „Thanks so much. You made my day x“
Ova model looking devojka se proslavila svojim fashion – glam  kolažima, koje bih ja tako rado videla kao tapete na zidovima stana. So chic.
Njeni radovi nose svojevrsnu svežinu, slave jedan ležeran hedonizam, senzualnost, erotičnost, provokaciju, prefinjenost... imaju taj neki wow momenat svojstven ženama koje zovemo glamazon.
Dina ima apsolutno svoj put; prosto da možete doživeti miris oversized ruža sa njenih kolaža, miris mora sa obala Saint Tropeza... I što je bukvalno sjajno – bespoštedno rasipa šljokice! Jednostavno – art du chic!









Нема коментара:

Постави коментар