2017/09/02

Star style notes


U skladu sa mojom čuvenom "Pola žena, pola zvezda", odabrala sam nekoliko svojih favorita koji su me kupili na prvu zvezdu i koje bih rado okačila u svoj ormar. U mom vlasništvu, oni bi sasvim sigurno postali čist evergreen. Timeless, kako bi rekli. 

Haljinica brenda Red Valentino. Jako mi se dopada ovaj novi trend retro haljinica, načinjenih od tananih tkanina sa sitnim motivom cveća, životinjica, geometrijskih oblika... zvezdica. U isto vreme su romantične, casual, chic i jako praktične. Uz par stilskih štoseva, lako mogu postati celodnevni savršen outfit. Veoma isplativ komad, koji bi se sjajno slagao i uz patike, ravne sandale, visoke potpetice, uzane visoke čizme. Kameleon haljina. 


Jednorozi su moja nova ljubav. Magična bića koja šire čaroliju uvek i svuda. Udruženi sa zvezdama su savršeni. Torbica je delo brenda Gedebe  i kao što lepo piše - it is MAGIC. I ovog puta, s jednom ovakvom u ruci, magičan izgled je zagarantovan tokom čitavog dana - uz džins, elegantno odelo ili mini koktel haljinu. Još malo zlatnih detalja... može!!!

Ja bih se recimo udala u jednoj ovakvoj haljini maestra Elie Saaba. I to baš pod zvezdama iznad Saint Tropeza, na primer i neki ludi vatromet. I to bosa, sa čupavom kosom u stilu Caroline de Maigret. Ovo je naprosto love - sex - magic haljina; kao da ste cepnuli parče tog zvezdanog neba i ogrnuli se. 

Ovo ja zovem savršeni scenski kostim. Nije za odlazak u diskoteku :-). Kao što i dolikuje jednoj ovakvoj zvezdetini, onda i treba da bude sjajno, blještavo, sexy, malo too much... ali kao pravo umetničko delo. Pure handcraft.
Jednog dana sigurno ide u muzej kao svojevrsan reprezen pop/fashion kulture novog milenijuma. 

Za kraj, najslađe. Kako sam samo zatreptala kad sam videla ovu presjajnu torbicu. I baš mi je drago što nosi potpis brenda koji sam obožavala otkako sam prvi put čula za "Vogue". Tetka Parižanka je uvek mirisala na Air du temps a sestra i ja se igrale tako što je ona bila Chantal Thomas a ja Nina Ricci. Ovo malo blago je savršenstvo dizajna - genijalno u svojoj jednostavnosti i jačini poruke koju ostavlja. Moj izbor uz ovakvu krasoticu bi bils duga jednobojna haljina, lepršava, gipsy&boho, sa dubokim V izrezom. 


Photos: Instagram 

Нема коментара:

Постави коментар