2017/09/05

Les trois etoiles


U skladu sa mojim planom za leto 2017 – menjati bašte i haljine – njeno veličanstvo haljina. Ovu mislim da ne bih menjala – D Squared 2. Mala, crna. Za noći koje se nikad ne završavaju. Sexy, hrabro, a tako simple. Intrigantno, a little bit of mystique. Timeless piece. Za street Amazonku. Pure perfection.


Prsten za fall in love at 1st sight. Personal. Sjajno ime za brend koji vas pogađa u suštinu. Obožavam njihov stil  - otmen, prefinjen, a la Parisienne. Moj favorit je upravo ovaj – savršenstvo jednostavnosti i sklada. Visokog porekla – tanan kao  najfinija osećanja. Rekla sam Jeleni, vlasnici, – ovo će biti moj THE ring.


„Nemoj da diraš šiške, sad si kao ona tvoja, Jane Birkin“, rekla mi je drugarica i tako sam dobila veeelikiii kompliment. Zadržala sam šiške.

 Pronašla sam se u stilu najveće od svih Parižanki – toliko jednostavnom, drugačijem, neizmerno sexy, pomalo divljem, šmekerski otmenom. Naizgled nevini mangupski chic & ona tako cool ležernost, govore samo jedno "Uživam uonome što jesam". Nju ne možete da ne primetite, sve i kad nosi najneupadljiviju odevnu kombinaciju, dok se ona đavolasto smeška zabavljajući se vašom zbunjenošću. Trag ostaje...


Нема коментара:

Постави коментар