2017/09/05

C.D.M.


Na njenom instagram profilu stoji "Shameless selfpromotion... Oduševila me nasmejala ta rečenica - iskrena, jednostavna "ja sam to što jesam". I možda baš zato ona osvaja svojim izgledom - inspirativnim, podsticajnim, koji modu stavlja sa strane a propagira životni stil u stilu "my way". (My way, aussi) Ima to nešto bezbrižno, divlje, svoje, posebno a tako obično, mangupsko, romantično, hedonističko... u njenom načinu odevanja, fotografisanja, propagiranju stvari koje voli. Sve to kad se sabere, jednako tres chic
I onda dođe jedna Duška Jovanić i kaže mi kako je podsećam na Caroline De Maigret. Oh la la.  I šta god da se desi "Imamo mi naše šiške" Tako mi rekla Duška i spasila mi dan. Možda i više. 
Kao što se Carrie hranila Vogueom, tako sam se ja fino zasladila knjigom "Kako biti Parižanka gde god da ste". Pročitala je u jednom dahu - hej, pa ja sve ovo znam! Ovo je so me!
Esencija (životnog) stila Parižanki / saveti zlata vredni. Carolinin osmeh je tako završio kao screensaver na mom telefonu; umesto post it papirića da me podseća koliko je za dobar osećaj u životu važno biti svoj i namerno - spontano drugačiji. 
Sloboda je u lepršavoj messy frizuri, tajnovitost u predugačkim šiškama, glamur u crvenom karminu nošenom ujutru, na pijaci, seksipil u pogledu, ludost u baletankama obuvenim na bosu nogu po kišnom danu, treniranje u trčanju do omiljenog bistroa po toj istoj kiši, potpis u načinu na koji držite čašu vina, zaljubljenost se čita u stihovima pesme omiljenog benda... 
Njen stil se ne može dopasti onima koji ga ne doživljavaju kao način života i nemaju "onaj osećaj" i "umeti a ne imati" talenat. Verujem da se s tim rodite i godinama samo usavršavate tu veštinu pravljenja wow efekta tako reći, ni iz čega. Sebe ćete kao "skup brend" etiketirati sa dva ukrštena slova C na jednostavnoj Petit Bateau majici ali i no name crnim cigaret pantalonama, belom dolce vitom i crvenim karminom. Osmeh neizostavan. 
Mademoiselle De Maigret je zapravo očaravajuće šarmantan guru koji vas uči kako da svet učinite lepšim tako što ćete ga prilagođavati sebi, nalazeći u njemu sve one sitnice koje čine da se jednostavno osećate dobro, živo, poletno... Osećaj ušuškanosti i zadovoljstva moguće je pronaći i u sivom oversized kašmirskom džemperu ali i u kafi&kroasanima pojedenim iza širom otvorenih dnevnih novina u ćošku najdražeg bistroa. Kiša se najbolje kombinuje uz francuske šansone...:-)

↟Caroline ima i svoj online dnevnik - sjajno mestašce gde s njom možete deliti uživanje u modi, muzici, umetnosti uopšte koja nju fascinira. To zapravo izgleda ovako:














Fotografije: Instagram @carolinedemaigret  @cdmdiary

Нема коментара:

Постави коментар