2017/09/25

My september issue

Septembar - nova sezona, novi početak, polazak u školu (u mom slučaju, otprilike isto tako) pregršt novih ideja i novih detalja koji će se sasvim fino uklopiti u moodboard narednih dana. Kako je čitav protekli period samo hvatanje zaleta za nove pobede (hvala mom Filipu), onda valja prikupiti i sve ono što će činiti jako gorivo da bi s tih pobeda i stiglo.  S obzirom na to da mi je ovih dana odgovor na pitanje: "Šta radiš?" onako lepo navežban i glasi:"Čitam, crtam, pišem" evo o čemu se zapravo radi.

Čitati, u iščekivanju @zapisicrnogpera
Moj  drug Aca je svakodnevno na insta storiju objavljivao vrlo pametne, "savremene" misli  potpisane upravo ovako. Tako sam  otkrila sjajnu Ivanu Rokvić, autorku tih redova koji će uskoro biti pretočeni u knjigu. Tome se unapred radujem, kao i druženju sa njom, jer obožavam lepe, uspešne žene koje, između ostalog, odlično barataju rečima. "Crno pero" piše bez diplomatskog uvijanja, konkretno, jasno, oštro, nikom ne podilazi, inspirativno sa snažnom, motivišućom porukom i jedno od glavnih pokretača zašto sam počela opet da pišem (iako svake noći u glavi imam čitave tomove).



Moj mali projekat n.v.m.journal@n.v.m.journal
Inspirisana Ivanom i mojom omiljenom Caroline De Maigret i njenim sjajnim @cdmdiary, pokrenula sam i ovu online beležnicu - style notes, odnosno tu objavljujem sve ono što se meni dopadne, na šta naletim, a što smatram vrednim čuvanja, u smislu dizajna, umetnosti, mode, lifestylea. Bez ikakvih velikih ideja i namera, puštam ga da raste i radujem se prijateljima iz čitavog sveta. Tu su sve moje ljubavi i recimo da je ovo skica za moj lifestyle magazin, jednog dana. U suštini - c'est moi.




Moja najveća ljubav, kad je o umetnosti reč - modna ilustracija. Momenat kad držim olovku u ruci znači izmeštanje u neki poseban, mnogo lep svet, gde ništa ne postoji sem mene i tog parčeta papira. Rado se prisetim saveta moje profesorke Jasmine Pantelić - svega onog o proučavanju oblika tela, pokreta, dočaravanja kvaliteta tkanina i različitim kvalitetima linija i efektima koji proizilaze iz istih. Trenutno ih crtam s namerom - tj. biće deo jednog projekta koji će uključivati i kolaž - nešto kao Arturo Elena meets Dina Broadhurst ali u #myway izvedbi sa malim osvrtom na Ines De La Fressange. Stay tuned!



La Parisienne @iva_macit jedan je od meni najjačih vetrova u leđa. Još jedna moja lavica i prava ljubav na prvi susret. Simpatično, čim sam joj videla tetovažu lava na ruci, samo sam je pitala kad joj je rođendan. Ostalo je naša mala istorija. Iva radi kao stilista, personal shopper i concierge u Parizu. Svakodnevno na svom instagram profilu prikazuje najsvežije in stores now komade svetskih brendova i otkriva sjajne pariske adrese.




Za pratiti -  blog @masimya
Marina me kupila svojom ležernošću, elegantnim i prefinjenim kombinacijama koje je moguće "iskopirati" i sa no name komadima. Ono što se meni najviše dopada jeste njen osmeh, spontanost, imidž jednostavne devojke... Njen stil je miks a la Parisienne, cosy & her way.



New faces - @zheynakatava Manekenka koja mi često služi kao inspiracija dok crtam. Izuzetno specifične lepote, krupnih prodornih očiju i sa sjajnom figurom - ume vrhunski da se transformiše, po čemu me podseća na  Lindu Evangelistu a njene crno-bele portrete bih rado okačila na zid. True glamazon sa nekim street fairy vibeom.



@theimpression_  Čitanjem ovog online magazina počinje moj dan - tj uživanjem u fenomenalnim runway reportima i odličnim fotografijama. Super ažurni, sa najnovijim informacija sa fashion weekova, editorijalima i kampanjama. Jednostavan  prikaz, fotografije u visokoj rezoluciji, brz pregled...  Sudeći prema do sad viđenom - aksesoari će definitivno vladati svetom mode. U moje favorite spadaju ogromne Gucci torbe, nalik cegerima, i super slatke čarape saštrasom istog brenda. Ukoliko bih ponela neki komad sa logo-rintom, to bi onda bile soknice sa mnoštvom duplih F i Fendi torbe čiji je dizajn zaista na nivou vrhunske umetnosti.
Moju opsednutost total black outfitima potvrđuje Alberta Feretti sa svojim kombinezonom svedenog kroja ali pravim sinonimom italijanskog chica i sofisticiranog seksipila. Jedino bih ga uveče zamenila nekim od ultra-glam haljina Julien Mac Donalda koje su čista provokacija u šljokicama. Super shiny sparkling - nešto između šaputanja, zvezda i šampanjaca, kako bi rekao Ficdžerald. Kako zahtevaju perfektnu figuru, eto i odlične motivacije za sate provedene na treningu.





TO BE CONTINUED...

Umesto zaključka - sjajan post Biljane Cincarević. A kako je jedan od mojih nadimaka "Umetnica" ( tako me nazvala moja prva ljubav, ljubi ga njegova mama Dara) onda ...


Foto: Instagram & The Impression

Нема коментара:

Постави коментар