2012/11/13

I AM LOVE. AND YOU ARE, TOO.



It's all about the journey... više puta pročitana rečenica Žane Poliakov.I mogla bih reći, divne Žane Poliakov, žene koju sam upoznala samo preko časopisa, knjiga, facebooka, e-maila (ona bi rekla emotional maila), a uspela je da me „očara“. Njeno spisateljsko čedo, knjigu „I AM LOVE“ poklanjala sam brojnim drugaricama, iako sama ne pročitavši istu, onako lepo, od korice do korice. Ali se nekako osetilo da je knjiga idealna da je darujete prijateljici (ova reč mi bolje oslikava odnos koji imam sa posebnim ženskim bićima u svom životu) želeći da im na taj način poklonim i delić čarolije, snova, nečeg lepog, dubokog, što traje i ne prestaje. Uz to, fantastičan dizajn, čini ovo delo savršenom uspomenom, sa sve ostavljenim prostorom  - this book belongs to... E pa, pre par dana, neko (moja neprevaziđena Miss V.!) mi je poklonio tu istu knjigu – knjigu mudrosti i knjigu čarolija.


Evo kako sam je doživela – kao da je Žana dobra vila, neka vrsta urbane zvončice, koja vas lepo uhvati za ruku i vodi... na jednu lepu šetnju, pa čak i kad vam ukaže na nešto što baš i nije prijatno po vas lično, ne osećate potrebu da se bunite... OK, Žana tako kaže... može i ovako a može i onako... To i jeste suština, poenta je u interpretaciji. Ujedno, način na koji piše ne možete da ne doživite kao nešto blisko sebi. „Pa i ja sam tako htela da kažem, baš sam to mislila...“. A ona sva tako „dražesna“ fino je zauzela ulogu dobre prijateljice, jedne od nas... Po meni, sve što kaže, jeste tačno. I pronašla sam se na svakoj strani. Kad bih podvlačila, onako studentski, markerom, sve što mi se dopalo i što je izazvalo reakciju, „Wow, this is so me!“, knjiga bi mi bila prugasta od korice do korice. A to knjigama nikad nisam radila... Zato, evo baš ovde, moje selekcije naj od naj Žaninih misli...


„ I like to make the impossible – possible! Ako hoćeš da me izazoveš, samo mi reci da je nešto nemoguće. To je izazov i to je jedna stvar. Druga stvar je kad mi neko kaže da nešto ne može- a još radi nešto za mene ili oko mene. Zašto bih se okruživala ljudima koji mi govore da nešto ne može? To mogu i ja sama. Hoću ljude koji znaju kako nešto može, takvi su mi potrebni, svi oni koji mogu i nešto što ja sama ne mogu. Takvi ljudi postižu fantastične rezultate. Plus, pored njih se dobro osećate.“


„Ako mi čini da je nešto dobro, dobro je. Ne bih da osuđujem, niti da kritikujem. Ne branim svoje stavove, niti sam rigidna u istim. Može tako, a može i ovako. Ne moraju svi da me vole, niti razumeju ali uvek osete nešto. Ja sam sebi najdraža osoba a samim tim su mi i svi drugi dragi i dražesni. „
„Ako osećate zahvalnost a ne iskazujete je, to je kao ste upakovali poklon a nise ga dali onome kome ste ga namenili.“
„Ukoliko nameravaš da postigneš nešto u svetu, uskoro ćeš shvatiti da ne možeš da slediš gomilu.“


AND SOMETHING ABOUT LOVE...
Leptir je mahnuo krilima a negde se desio zemljotres. (Uf, jeste J!)
What I like, I take home.
Slobodna u zagrljaju. Well, this is now.




Нема коментара:

Постави коментар