2013/07/30

Modni momenti

Modne beleške, skica za „modni“ portret, prva sećanja na modu, modni uzori... sve se to fino spakovalo u ovih 10 tačaka dnevnog reda. J Modu obožavam u svakom njenom obliku, ona je jedan od činilaca koji su uticali na moje čvrsto uverenje da će lepota spasiti svet. Moda je deo mene još od prve beličaste suknjice (3 god) zbog koje sam prolila tonu suza jer se slučajno uprljala; od prve Barbike i mini haljine sa printom sašivene za nju, moju mezimicu; od prvog Vogue-a, listanog i gledanog čitave noći  - ko mari za to što je (tada) sutra 1.septembar; od prve kutije za cipele sa logoom YSL, tretirane poput kovčega  sa blagom; od prvog nacrtanog mladeža u želji da se liči na Cindy; ODUVEK & ZAUVEK.


1. Modni uzor – volela bih da jednog dana budem nova Coco Chanel; da napravim bar jednu modnu revoluciju. Ono što nas vezuje za sad jeste da sam Lav u horoskopu, baš kao i ona, da obožavam zvezdice, nosim nadimak Mademoiselle, imala sam i ja nekog svog Stravinskog J, a tu su i stepenice kojima svakodnevno „pešačim“ nalik na one u njenom ateljeu u Rue Cambon. #samo duhoviti osvrt na male znakove pored puta J


2. Moje modne ikone danas su Bianca Brandolini (ubih se da ličim na nju J ), Elena Perminova i Rosie Huntington Whiteley. Za njima slede Poppy Delevigne, Christine Centenera i Alessandra Ambrosio.
3. Moja omiljena manekenka ikada je jedna i jedina Cindy Crawford. Superžena. Slaba sam i na Gisele Bundchen.


4. Naj modni izum ere jeste mini suknja. Hvala Meri Quant. Moć tog malog komada tkanine je neverovatna, u svakom mogućem smislu. (Mada su ljudima koji me znaju, prva asocijacija na mene šorts i visoke potpetice)


5.Vizija žene – uvek ženstvena i pomalo glamurozna i teatralna. Zato je Valentino moj modni „Bog“.
6. Modna caka za ovu sezonu je definitivno kombinacija ravnih chic sandala i mini ili duge svečanije haljine, baš kao što nosi Bianca Brandolini.
7. Najprijatnija, ujedno i najseksi kombinacija jeste bela majica, šorts od džinsa (sav pocepan J ). Bosa. Bez šminke, sa prirodno osušenom kosom. Definicija slobode u modnom smislu.


8. Sinonim holivudskog glamura – Linda Evangelista u spotu „Too funky“  i Joan Collins kao Alexis u „Dinastiji“. Priznajem, svileni ogrtač i paperjaste papučice su bile simboli raskoši za mene, sve do ranih tinejdžerskih dana.


9. Omiljeni istorijski kostim – ushićeno kažem : Sve ono što je nosila Madame de Pompadour! Dakle, 18-ti vek, pretesni korseti, ogromne kotarice i metri volančića od čipke. Ja bih baš tako šetala špo Versaju!


10. Slika govori sve.


Foto> tumblr.com, joancolinsofficial


Нема коментара:

Постави коментар